וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "הליגה לא גמורה, ריאל תילחם עד הסוף"

על אף פער של 11 נקודות, מאמן ברצלונה לא יוצא בחגיגות: "ב-2009 הובלנו עליהם ב-12 הפרש, ובכל זאת הם הקשו עלינו"

ברצלונה הגדילה אמש (ראשון) את הפער מריאל מדריד ל-11 נקודות במספר, לאחר שמחצה את לבנטה המסכנה 0:4 עם מחצית שניה מופלאה. ליאונל מסי התכבד בצמד שמיני העונה (והשער ה-82 ב-2012, למי שעדיין סופר), אנדרס אינייסטה הוסיף שער ושלושה בישולים, ואילו ססק פברגאס חתם את הערב הגדול.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
מה עוד נותר להגיד? מסי חוגג שער מספר 82 השנה/GettyImages

בסיום המשחק בחר טיטו וילאנובה להישאר עם רגליים על הקרקע על אף הפער הגדול מהיריבה הנצחית, ואמר: "הליגה עדיין לא גמורה, שיחקנו בסך הכל שליש ליגה. בעונה הראשונה שלי עם גווארדיולה (2008/09) היה לנו פער של 12 נקודות מריאל, ובכל זאת סבלנו הרבה, כי היא לא ויתרה וגם הפעם היא תילחם עד הסוף. עבורי כמאמן, כל משחק החשוב, ואני לא חושב על הפער ממדריד. יש גם את אתלטיקו, שהם חזקים. הם לא מפתיעים אותי, בטח לא אחרי סיום העונה שעברה המצוין עם דייגו סימאונה". על הדרבי המדרידאי בשבוע הבא אמר וילאנובה: "אנחנו מתרכזים במשחק שלנו מול בילבאו. אני לא יכול לשלוט במה שיקרה שם.

וילאנובה הודה שהשער המוקדם שהבקיעה קבוצתו בתחילת המחצית השניה סייע לה, ועבר לשבח את אינייסטה הנהדר, שתופקד דווקא באגף השמאלי: "הוא חכם, הוא משחק טוב מאוד. אני נותן לו את החופש, והוא מגלה ניידות גדולה".

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. רויטרס
שום דבר לא גמור. טיטו וילאנובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully