וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו וולקוט, השחקן הכי יעיל באירופה?

מסי, קח מספר: הקיצוני של ארסנל מעורב בשער רשמי כל 47.1 דקות ומקדים את הפרעוש. אולי הנתון יסדר לאנגלי חוזה חדש?

הנה נתון שבוודאי יפתיע כמה אנשים באירופה. אתר הסטטיסטיקות "אינפוסטרדה" העלה נתון אודות השחקן הכי יעיל בחמש הליגות הבכירות באירופה. כן כן, ליאונל מסי הגיע רק למקום השני. בבדיקה נלקחו כל המשחקים הרשמיים העונה, וחישבו כמה זמן בממוצע לוקח לשחקן להיות מעורב בשער (כיבוש או בישול).

שחקן ארסנל תיאו וולקוט חוגג. Joern Pollex, GettyImages
הכי יעיל באירופה? תיאו וולקוט/GettyImages, Joern Pollex

התוצאות: הפרעוש מעורב בשער כל 53.2 דקות. מסי כבש המון, תמיד, ובטח העונה, כשידיעות על שיא ששבר מופיעות בכל שני וחמישי. אבל מסי כמעט תמיד משחק 90 דקות. לכן נמצא מישהו יותר יעיל ממנו.

לא תאמינו, אבל הוא בא מאנגליה.

לא תאמינו, אבל הוא בא מארסנל.

תיאו וולקוט, שפתח רק בשלושה משחקי ליגה ובשבעה נכנס כמחליף, מעורב בשער בכל 47.1 דקות. בליגה יש לקיצוני האנגלי רק שלושה שערים וארבעה בישולים, אבל במונחים של יעילות פר זמן, הוא עוקף אפילו את השחקן הטוב בעולם.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עובר את אנדריי דיקאן שוער ספרטק מוסקבה. רויטרס
הפעם הוא דווקא רואה את הגב. ליאונל מסי/רויטרס

מה שבטח עזר לוולקוט להקדים את הפרעוש זו העובדה שהוא פשוט פצוע המון, וגם כשהוא משחק מדובר בדקות מוגבלות. גם במשחק האחרון של התותחנים, אתמול (רביעי) מול מונפלייה בליגת האלופות, האנגלי לא שיחק בגלל פציעה בכתף. את הזמן הוא ניצל לדיבורים על חוזה חדש באמירויות. "חשוב לי שהדבר הזה יסתדר", אמר, "בגלל שאני נהנה לשחק בארסנל. אני לא חושב שאפשר לדעת מתי זה יקרה, אבל שני הצדדים בטוחים שזה יקרה".

בארסנל מסרו לוולקוט שהם לא מוכנים להעלות את ההצעה הנוכחית עבור הבינלאומי, שכרגע עומדת על 75 אלף ליש"ט, ושנדחתה על ידי וולקוט באוגוסט האחרון. בשני הצדדים מרגישים שסכום שבין 80 ל-85 אלף ליש"ט יביא לחוזה ארוך טווח. וולקוט מסר בעבר למנג'ר ארסן ונגר שחוזה שקרוב ל-100 אלף ליש"ט ירצה אותו.

ב"דיילי מייל" דווח שצ'לסי וליברפול פוזלות לעבר הקיצוני בינואר, כשמנצ'סטר סיטי מעוניינת להחתימו בהעברה חופשית בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully