וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס הוצג בצ'לסי: "מתחרים על חמישה תארים"

המאמן החדש התייחס לטורס ("ננסה לעזור לו להשתפר") ולגווארדיולה ("אני ביחסים טובים איתו"). בודווין זנדן ישמש כעוזרו

רפא בניטס הוצג הערב (חמישי) רשמית כמאמנה החדש של צ'לסי. "מה שיש לי בראש זה לנצח בכל משחק", אמר במסיבת העיתונאים. "יש לנו חמישה תארים להתחרות עליהם ונראה מה יקרה. בכדורגל ובחיים אי אפשר לדעת מה יהיה".

מאמן צ'לסי רפא בניטס. Tom Shaw, GettyImages
"כולם אומרים שטורס לא טוב בזמן האחרון. גם אני אמרתי את זה. אבל היום הוא התאמן טוב מאוד". רפא בניטס מוצג בצ'לסי/GettyImages, Tom Shaw

על פפ גווארדיולה, ששמו הוזכר כמועמד להגיע לסטמפורד ברידג' אמר בניטס: "אני ביחסים טובים מאוד איתו". כשהכתבים במקום הזכירו לו את הציטוט שלו מימיו בליברפול ("לעולם לא אאמן בצ'לסי"), הספרדי התחמק באלגנטיות: "אני לא רואה בזה חוסר כבוד לבלוז. זה היה מנג'ר שמגן על המועדון שלו מול מועדון בכיר אחר".

על האיחוד המחודש עם פרננדו טורס אמר בניטס: "כולם אומרים שהוא לא טוב בזמן האחרון. גם אני אמרתי את זה. אבל היום הוא התאמן טוב מאוד. ננסה לעזור לו להשתפר. בכלל, ראיתי היום שחקנים עם גישה נהדרת. פרננדו הוא אחד מהם, אבל גם אוסקר, ראמירס ואחרים".

בניטס טען שעדיין לא נפגש עם רומן אברמוביץ', ושהקשר היחיד שנוצר היה מול המנהל הטכני מייקל אמנלו. הערב הוא צפוי להיפגש לראשונה עם הבוס.

שחקן עבר הולנדי עוזר מאמן צ'לסי בודווין זנדן. Mike Hewitt, GettyImages
"הוא על הטיסה ללונדון, ואני מאמין שהוא ובניטס יסיימו יחדיו את העונה". בודווין זנדן במדי סנדרלנד/GettyImages, Mike Hewitt

בודווין זנדן שב לסטמפורד ברידג'

בניטס כבר החל לעבוד על הצוות המשלים. היום הוא קיבל עוזר, את בודווין זנדן ההולנדי. אביו של שחקן העבר, פייר, מסר ל"ווטבול אינטרנשיונל" שבניטס פנה לבנו והציע לו להצטרף לצוות האימון של הבלוז.

זנדן סיניור מסר שבודווין יתאחד עם המאמן שהדריך אותו עוד בימי ליברפול. "הוא עכשיו על הטיסה", עדכן היום האב. "מאז אתמול, הוא התקשר לבניטס פעמים רבות. אני מניח שהוא יהיה במתקן האימונים כבר היום, ביחד עם רפא. אני מניח גם שהשניים יסיימו את העונה יחדיו".

זנדון, ששיחק 42 משחקי ליגה בצ'לסי בין 2001 ל-2004, חוזר לסטמפורד ברידג' עם הרבה מה להוכיח בתפקיד האימון הראשון שלו מאז פרש לפני שנה.

שחקן עבר הולנדי עוזר מאמן צ'לסי בודווין זנדן מול מילאן אוסטרץ הפועל תל אביב. Phil Cole, GettyImages
זנדן במדי הבלוז, מול מילאן אוסטרץ והפועל תל אביבי/GettyImages, Phil Cole

עוד דווח היום שבחוזהו של בניטס, לחצי העונה הקרובה, יש אופציה להארכה בעונה נוספת. בנוסף, נמסר שהמאמן הספרדי עשוי להישאר בתפקיד במועדון גם אם זה לא יהיה כמאמן ראשי. בצ'לסי מאמינים במינוי "דמות כדורגל מנוסה" לתפקיד מנהל ספורטיבי, ובניטס מתאים לתיאור.

זנדן שיחק בין 1993 ל-2011, ועבר בין היתר בברצלונה, צ'לסי, ליברפול ומארסיי. ב-2011 פרש ממשחק, לאחר שתי עונות בסנדרלנד. לקשר 54 הופעות בנבחרת הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully