וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס מונה למאמן צ’לסי עד סיום העונה

כצפוי, אלופת אירופה בחרה בספרדי כמחליף של די מתאו. וילאש בואש תוקף: "פיטורים עבור אברמוביץ' הם דבר שבשגרה"

רומן אברמוביץ' לא חיכה יותר מדי במציאת מחליף לרוברטו די מתאו כמאמן צ'לסי. חצי יממה אחרי שהודיע על פיטוריו של רוברטו די מתאו, האיש שהגשים לו בעונה שעברה את חלום הזכייה בליגת האלופות, הודיע הערב (רביעי) המועדון כי האוליגרך הרוסי כבר החתים, כצפוי יש לומר, את רפא בניטס לתפקיד.

רפא בניטז מנג'ר ליברפול. רויטרס
קיבל חוזה רק עד לסיום העונה. רפא בניטס/רויטרס

במהלך עידן אברמוביץ' צ'לסי זכתה בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, פעמיים בגביע בליגה וכמובן בליגת האלופות, אך עדיין עברו בשורותיה שמונה מאמנים שונים. בניטס בן ה-52 יהיה התשיעי בתפקיד, והוא הסכים לקבל את המשרה עד לסיום העונה. בקיץ, צפוי אברמוביץ' לפנות שוב לפפ גווארדיולה, שהיה המועמד המוביל מבחינתו אך לא הסכים להפסיק את שנת השבתון שלו, ולשם כך הוא מתכוון להפעיל את כל האמצעים.

בניטס לא עמד על הקווים מאז פוטר מאינטר בשלב מוקדם של עונת 2010/11, כשלפני כן הדריך את ליברפול בין השנים 2004-2010 והוביל אותה לזכייה בליגת האלופות, בסופרקאפ האירופי ובגביע האנגלי. הספרדי המריא מאבו דאבי לאנגליה ויגיע מחר למתחם האימונים על מנת לחתום על חוזה ולפגוש את השחקנים.

בהודעת המועדון נמסר: "הבעלים וההנהלה מאמינים שהחתמנו מאמן עם ניסיון משמעותי ברמות הכי גבוהות של הכדורגל, שיכול להגיע באופן מיידי ולעזור לנו להגשים את המטרות שלנו".

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. רויטרס
ממשיך לספוג את חיצי הביקורות. רומן אברמוביץ'/רויטרס

מי שיצא בינתיים בביקורת די חריפה נגד צ'לסי והמדיניות של אברמוביץ' הוא אנדרה וילאש בואש הפורטוגלי, שאימן את הקבוצה בעונה שעברה, והחזיק מעמד תשעה חודשים בלבד לפני שפוטר ופינה את הבמה לדי מתאו ששימש עד עז כעוזרו.

מאמן טוטנהאם לא הסתיר את הביקורת שלו כשאמר על ההחלטה: "זו ההחלטה שלהם, הם חושבים שהיא תקדם אותם. בצ'לסי, פיטורי מאמן הם עניין שבשגרה וזה משהו שמפריע לי. די מתאו השיג כל כך הרבה בתקופה כה קצרה. קורות החיים שלו יהיו מרשימים מאוד ואני מאמין שלא תהיה לו בעיה למצוא קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully