וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: דורטמונד, ריאל, ארסנל ומילאן עלו לשמינית

אלופת גרמניה הביסה 1:4 את אייאקס והבטיחה את הפסגה, אחרי 1:1 של ריאל וסיטי. ניצחונות למילאן, ארסנל ושאלקה

טוב, המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות כבר מאחורינו והכל נסגר. לפחות בארבעת הבתים ששוחקו הערב (רביעי), בין א-ד'. דורטמונד הביסה 1:4 את אייאקס ותסיים ראשונה בבית שלה, כשריאל מדריד סיימה ב-1:1 מול מנצ'סטר סיטי ותסיים שנייה. גם פריס סן ז'מן (0:2 על דינמו קייב) ופורטו (0:3 על דינמו זאגרב) הבטיחו את עלייתן. ממש כמו ארסנל (0:2 על מונפלייה) ושאלקה (0:1 על אולימפיאקוס) הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר. גם מלאגה (2:2 מול זניט) ומילאן (1:3 על אנדרלכט) ישחקו שם.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
יסיימו במקום השני. בנזמה/רויטרס

בית א'

פורטו - דינמו זאגרב 0:3

רחמים, רחמים על הקבוצה הקרואטית. דינמו זאגרב רשמה הפסד חמישי בחמישה משחקים בשלב הבתים והיא עדיין ללא שער זכות אחד. הפעם פורטו הייתה זו שחגגה עליה עם 0:3 נוח במיוחד שקידם אותה לשמירה על המקום הראשון ובמחזור האחרון הם יוצאים למשחק חוץ מול פריס סן ז'רמן בקרב ישיר על המקום הראשון. כרגע, לפורטו יש 13 נקודות, בעוד לפריסאים יש 12. דינמו זאגרב תנסה אולי לכבוש שער לפחות במחזור הסיום מול דינמו קייב.

דקה 20: גול! לוצ'ו גונסאלס קיבל מסירת רוחב מצוינת מז'ואאו מוטיניו ובעט מ-14 מטר פנימה. 0:1 לא מפתיע במיוחד לפורטו.

דקה 67: גול! מוטיניו בע כדור חופשי מצוין היישר לחיבורים וקבע 0:2 לפורטו.

דקה 86: גול! וארלה קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה ובעט פנימה בקלות את ה-0:3.

דינמו קייב - פריס סן ז'רמן 2:0

שני משחקים זלאטן איברהימוביץ' לא שיחק בליגה הצרפתית. שני משחקים שהסתיימו בשני הפסדים של פריס סן ז'רמן. בליגת האלופות הגאון השבדי חזר וגם הקבוצה מבירת צרפת חזרה לנצח עם 0:2 קליל מאוד על דינמו קייב. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר עם 12 נקודות, הקבוצה האוקראינית תשחק בליגה האירופית בזכות המאזן האומלל של דינמו זאגרב המסכנה.

דקה 45: גול! לאבצי קיבל מסירת עומק מצוינת מאיברהימוביץ' והקפיץ מעל השוער פנימה. 0:1 לפריס סן ז'רמן.

דקה 52: גול! קאצ'רידי איבד כדור אומלל, מאטואידי הגיע לזה ויישר למרכז ללאבצי, שבעט מקרוב פנימה את השני שלו ושל פריס סן ז'רמן, שעלתה ל-0:2.

שחקני פריס סן ז'רמן עם אסקיאל לאבצי (מימין). רויטרס
מה שלא עובד בלי איברהימוביץ', עובד איתו גם כשהוא לא כובש. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים/רויטרס

בית ב'

ארסנל - מונפלייה 0:2

אחרי תקופה לא פשוטה בכלל וכמה תוצאות מתסכלות מאוד, נראה שהתותחנים מתחילים לחזור לעצמם. ארסנל ניצחה בלי מאמץ מיוחד 0:2 את מונפלייה המאכזבת עם שער מרגש מאוד של ג'ק ווילשר ואחד ענק של לוקאס פודולסקי. התותחנים עם 10 נקודות והבטיחו את עלייתם לשלב הבא, כשיש להם נקודה אחת פחות משאלקה שמוליכה את הבית וארבע יותר מאולימפיאקוס, שהבטיחה את המקום השלישי. מונפלייה המסכנה עם נקודה אחת בלבד מ-15 ותסיים את הבית במקום האחרון.

דקה 49: גול! ורמלאן הגביה כדור מאגף שמאל שהגיע לז'ירו. החלוץ הצרפתי הוריד בראש לווילשר, שבעט פנימה. שער ראשון לקשר המתקמבק מאז נובמבר 2010 ו-0:1 לארסנל.

דקה 63: גול! אוקסלייד צ'מברליין מסר לפודולסקי, שמסר לז'ירו. הצרפתי הקפיץ לגרמני שבעט טיל אדיר מהאוויר פנימה. 0:1 לארסנל.

שאלקה - אולימפיאקוס 0:1

הרויאל בלוז רשמו סוף סוף את ניצחון הבית הראשון שלהם העונה בליגת האלופות. שאלקה ניצחה 0:1 את אולימפיאקוס בזכות שער של כריסטיאן פוקס האוסטרי והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר כשהיא עם 11 נקודות, אחת יותר מארסנל. מה שנותר הוא המאבק על המקום הראשון בבית. הקבוצה של הוב סטיבנס, לה יש נקודה אחת יותר מארסנל, תשחק במחזור האחרון מול מונפלייה בחוץ וזקוקה לניצחון כדי להבטיח לעצמה את ראשות הבית. היוונים יסיימו במקום השלישי וישחקו בליגה האירופית.

דקה 77: גול! פוקס בעט כדור אופייני מאוד מ-30 מטר היישר לפינה כדי לקבוע 0:1 חשוב לשאלקה.

שחקני ארסנל חוגגים עם ג'ק ווילשר (במרכז). רויטרס
איזה שער מרגש. ווילשר/רויטרס

בית ג'

זניט סנט פטרסבורג - מלאגה 2:2

הקבוצה הרוסית עדיין עם ניצחון אחד בלבד, אבל לפחות יכולה להתנחם בכך שחזרה מ-2:0. זניט במצב לא טוב וחייבת לקוות לתיקו במשחק בין מילאן לאנדרלכט מאוחר יותר. מנגד, מלאגה שיחקה בהרכב חסר מאוד, אבל השיגה נקודה שהבטיחה לה את המקום הראשון והחשוב בבית. במחזור האחרון תארח מילאן את זניט, מלאגה את אנדרלכט. לרוסים יש עוד סיכוי לעלות לשמינית הגמר, אם ישיגו יותר נקודות מהבלגים.

דקה 8: גול! מלאגה יצאה למתפרצת מהירה. הכדור הגיע לסבה, שהעביר מסירת רוחב לבונאנוטה, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1 למלאגה.

דקה 9: גול! טעות קשה של מאלפייב שמסר את הכדור היישר לסנטה קרוס. החלוץ הפרגוואי העביר מסירת רוחב לסבה, שבעט פנימה בקלות וקבע 0:2.

דקה 49: גול! דני שלח מסירת רוחב להובוצ'אן, שהחזיר לו. הפורטוגלי עצר מצוין, הקפיץ לעצמו ובעט פנימה את ה-1:2.

דקה 86: גול! החמצת השנה של דני נגמרה בכדור שהגיע לפייזולין, שבעט חזק מ-14 מטר פנימה. 2:2 מפתיע.

דקה 90: כרטיס אדום! ולדימיר ביסטרוב ספג כרטיס אדום ישיר.

אנדרלכט - מילאן 3:1

הרוסונרי אולי עוברים את אחת העונות הכי רעות שחוו בשנים האחרונות, אבל בליגת האלופות לפחות הם ישחקו בשמינית הגמר. מילאן ניצחה 1:3 בחוץ את אנדרלכט, בזכות שערים של סטפן אל שעראווי, גול הירואי של פיליפ מקסס במספרת מדהימה ושער נוסף של אלשנדרה פאטו והבטיחו את המקום השני בבית. אנדרלכט עם ארבע נקודות תקווה להפתיע ולסיים במקום השלישי בבית.

דקה 47: גול! דה שיליו הגביה מאגף ימין כדור מצוין. אל שעראווי עצר על הרגל ובעט בסטייל כדור מצוין לחיבורים. 0:1 למילאן.

דקה 70: כרטיס אדום! נויטינק הכשיל בגסות את פאטו, שהיה אחרון בדרך לשער.

דקה 71: גול! מונטוליבו הגביה כדור חופשי היישר למקסס. הבלם הצרפתי עצר על החזה ובעט מספרת מ-16 מטר פנימה. 0:2 מדהים למילאן.

דקה 78: גול! נגיחה של אלכסנדר יאקובנקו מצא את דה סאטר, שבעט מקרוב פנימה. 1:2 למילאן.

דקה 90: גול! אל שעראווי קיבל כדור ארוך, עצר אותו נהדר ויישר למרכז, שם המתין פאטו שבעט מול שער ריק פנימה. 1:3 למילאן.

פיליפ מקסס שחקן מילאן אחרי שכבש שער במספרת. GettyImages
איזה שער הירואי! מקסס/GettyImages

בית ד'

מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד 1:1

אחרי הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, היה נדמה שהקרב בין אלופות ספרד ואנגליה יהיה מאבק על המקום הראשון בבית המוות הכי מסקרן במפעל. אלא שבסופו של דבר קיבלנו את משחק האשכבה של מנצ'סטר סיטי, שסוגרת שנה שנייה ברציפות בה היא מודחת כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד ריאל מדריד הבטיחה את עלייתה אבל רק דרך המקום השני. זאת לאחר שהשתיים נפרדו ב-1:1. קארים בנזמה כבש ראשון, אבל סיטי התאוששה ובמחצית השנייה נראתה יותר טוב. בסופו של דבר הקבוצה של מאנצ'יני קיבלה פנדל, אותו ניצל סרחיו אגוארו כדי לקבוע 1:1 כשעל הדרך אלבארו ארבלואה סופג צהוב שני ומורחק. הסיטיזנס חייבים לנצח בדורטמונד במחזור האחרון ולקוות שאייאקס לא תנצח את ריאל מדריד בברנבאו.

דקה 10: גול! די מריה הגביה כדור מצוין מאגף ימין, מייקון נמנם ובנזמה הגיע מאחור כדי לדחוק פנימה את ה-0:1 של ריאל.

דקה 15: מסירת עומק נהדרת של צ'אבי אלונסו מצאה את רונאלדו, שהקפיץ מעל הארט, אך קולארוב הרחיק מהקו.

דקה 65: מייקון ניסה לבעוט מזווית קשה, הכדור הגיע לאגוארו, שבעט משלושה מטר היישר לצלעות של קסיאס. איזו החמצה.

דקה 72: כרטיס אדום! ארבלואה הכשיל מאחור ברחבה את אגוארו וספג צהוב שני.

דקה 73: גול! אגוארו בעצמו בעט את הפנדל עם פס חזק לפינה וקבע 1:1.

אייאקס - דורטמונד 4:1

הדאבליסטית הגרמנית לא הצליחה לנצח במשחק חוץ בליגת האלופות מאז מרץ 2003, אז חזרה מהסן סירו עם 0:1 על מילאן, כשלא אחר מאשר יאן קולר הצ'כי כובש את שער הניצחון בדקה ה-80. דורטמונד המשיכה להוכיח הערב שהיא אחת הקבוצות האיכותיות באירופה, כשהביסה בחוץ 1:4 את אייאקס האומללה והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר דרך המקום הראשון בבית. מי בכלל זוכר שבשנה שעברה השוורצגלבה הודחו דרך המקום האחרון בבית עם ארסנל, אולימפיאקוס ומארסיי? מדהים לראות איזו התבגרות עברה החבורה הצעירה והתוססת של יורגן קלופ תוך עונה אחת בלבד. מי שבלט מעל כולם היה מריו גצה הצעיר והנהדר, שבישל, כבש שניים והוביל גם לשער השלישי.

דקה 8: גול! התקפה מתפרצת מושלמת של דורטמונד שהתחילה אצל פישצ'ק ורויס נגמרת עם מסירה של האחרון לגצה, שהזחיר לו ורולס רויס בעט בנגיעה אחת בין הרגליים של ורמיר. 0:1 לדורטמונד.

דקה 36: גול! גצה קיבל כדור באגף שמאל, חתך לאמצע בין הרגליים של ואן ריין ובעט כדור נהדר לפינה הקרובה ופנימה. 0:2 לדורטמונד.

דקה 41: גול! החגיגה של דורטמונד נמשכת. ורמיר הדף לא מספיק טוב בעיטה של גצה, זה חזק ללבנדובסקי שבעט מחמישה מטר פנימה. 0:3 ענק לגלבהשוורצן.

דקה 53: גצה הוכשל בבירור ברחבה ונפל. השופט החליט לשלוף לו כרטיס צהוב.

דקה 67: גול! גצה עם עוד כדור גאוני, הפעם הנהנה הוא לבנדובסקי שבעט מזווית קשה לקורה ופנימה. 0:4 עצום לדורטמונד.

דקה 87: גול! אריקסן הכניס מסירת עומק מצוינת להוסן, שבעט מ-16 מטר זווית אלכסונית כדור שפגע בנבן סובוטיץ' וקפץ מעל ויידנפלר פנימה. 1:4 לדורטמונד.

מרקו רויס שחקן דורטמונד (שמאל) עם מריו גצה. GettyImages
שני היהלומים של דורטמונד חוגגים. רויס וגצה/GettyImages
כריסטיאן פוקס שחקן שאלקה (ימין למעלה) עם חבריו. רויטרס
שער כל כך אופייני. פוקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully