וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בלרנקה: "אנחנו בצמרת וחיפה בתחתית. בן שמעון צריך להישאר"

המאמן נפגש עם נשיא המועדון הקפריסאי, שם מתעקשים לא לשחררו: "לא רוצים להחליש את הקבוצה, אבל אם נקבל סכום אסטרונומי, לא נסרב". הדרישה נעה סביב 500 אלף יורו

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל

רן בן שמעון מתקשה מאוד להשיג את השחרור למכבי חיפה. המאמן נפגש היום (רביעי) עם נשיא א.א.ק לרנקה קוסטאס מיכאלידיס ודן איתן בנושא הירוקים. על פי גורמים בקפריסין, המאמן אמר לנשיא כי ההצעה מהמועדון הגדול בישראל מחמיאה לו, אך הוא מקצוען ויכבד את החוזה. עוד טוענים בקפריסין כי המאמן לא ביקש להתשחרר בחוזהו ובמועדון ממשיכים להעריך כי בן שמעון לא יעזוב גם תמורת פיצוי כספי. בכל מקרה, הנהלת א.א.ק תתכנס מאוחר יותר כאשר ישנה תמימות דעים שהמאמן לא ישוחרר גם אם הירוקים יציעו 300 אלף יורו והם מצפים לסכום גבוה בהרבה, לפחות כחצי מיליון יורו. לאחר הישיבה, צפוי המועדון הקפריסאי להוציא הודעה רשמית בנושא.

בכיר בלרנקה אמר לוואלה! ספורט: "בעונות האחרונות עשינו פלאים בתקציבים שלנו עם עבודה נפלאה ותוצאות טובות. זה הגיוני שינסו לקחת מכאן שחקנים ואנשי צוות. מכרנו בשנים האחרונות 6-7 שחקנים וגם מספר אנשי צוות שהכניסו כסף לקופה שלנו. המכירות האלה הן ההכנסות העיקריות של המועדון בתקופה כלכלית כה קשה. לכבוד הוא לנו שאנשים שלנו מבוקשים בחוץ, אבל העונה החלה בצורה פנטסטית עבורנו ואנחנו לא רוצים להחליש כעת את הקבוצה, אלא להיפך, לחזק אותה".

"לכל דבר יש מחיר כמובן בטח בתקופה כלכלית כה קשה. רן בשבילי הוא אחד הג'נטלמנים הגדולים שהכרנו. איש של מילה, איש של כבוד ואיש של אמון ואנחנו לא רואה תסריט שרן יעזוב אם א.א.ק לא תיתן לו את ברכת הדרך עד עכשיו לא קיבלנו שום פנייה רשמית מחיפה. אם תגיע כזו, נשב, נדון ונחשוב. אני לא מדבר על מצב שבו נקבל הצעה לסכום אסטרונומי ואז יהיה קשה לסרב, אבל נכון לעכשיו אנחנו חושבים שבן שמעון צריך להישאר כאן לפחות עד סיום העונה.

"אנחנו לא רוצים לעצור קריירה של אף אחד, אבל בוא נסתכל על העובדות בשטח. א.א.ק בצמרת כרגע, מצליחה מאוד ומכבי חיפה, עם כל הכבוד שאני רוכש לה כאחד המועדונים הגדולים בישראל, נמצאת בתחתית. יש לנו הזדמנות נפלאה לעשות העונה דברים נפלאים יחד עם רן. זו הקבוצה שלו - השחקנים מסתכלים עליו כמו אח, כמו אבא, אין שום סיבה שיעזוב אותנו כעת. זה גם לא נראה טוב שמאמן קם ועוזב ככה ללא סיבה באמצע עונה. יש לו חוזה לעוד שנתיים ובאמת אין שום סיבה שיעזוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההנהלה תתכנס לדון בעניינו. בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראוי להדגיש כי לפני חודש וחצי קיבלה לרנקה הצעה דומה מהפועל תל אביב, שחיפשה אז מחליף לניצן שירזי, אך סירבה בתוקף והמאמן אף הצהיר כי אין בכוונתו לעזוב. "אין שאלה לגבי עזיבת המאמן", אמר גורם בכיר במועדון הקפריסאי. "לא קיבלנו שום הצעה ואם תגיע, נדחה אותה. רן בן שמעון הבהיר לפני חודש וחצי שהוא חושב רק על א.א.ק".

כזכור, בשעות הערב המאוחרות נעשתה פנייה למאמן א.א.ק לרנקה, ששלח מסר לירוקים לפיו הוא מוכן להגיע לישראל אם יקבל חוזה ליותר מעונה אחת. נציג מכבי חיפה כבר שהה אתמול בקפריסין יחד עם נציג מטעמו של בן שמעון, בתקווה לסגור את הפרטים מול הקפריסאים. לאחר שהתגלו פערים הגדולים, חזרו לישראל.

אם המשא ומתן בעניין בן שמעון לא יצלח, מכבי חיפה תפנה לרוני לוי וריימונדאס ז'וטאוטאס. כידוע, לוי קשור בחוזה עם אנורתוזיס ואילו הליטאי לא עובד כרגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יעקב שחר, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יש כבר אופציות חלופיות. שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully