וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראובן עטר פוטר מתפקידו

זעזוע בכרמל: אחרי תשעה מחזורים בלבד הודיע יעקב שחר למאמן על הפסקת עבודתו באופן מיידי: "ההחלטה הקשה שקיבלתי כבעלים". גרנט, בנאדו, בן שמעון וז'וטאוטאס מועמדים

one

צפו במשחק האחרון של ראובן עטר כמאמן מכבי חיפה

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הודיע היום (שלישי) למאמן ראובן עטר על הפסקת עבודתו, כאשר יחד איתו יעזוב גם עוזר המאמן צדוק מלכה. "בפגישה שנערכה היום אחר הצהריים ביני לבין המאמן, ראובן עטר, הודעתי לראובן על הפסקת פעילותו כמאמן הקבוצה", צוטט שחר בהודעה רשמית מטעם המועדון. "החלטה זו היא הקשה ביותר ב-20 שנותיי כבעלים. אני אוהב את ראובן ומעריך אותו, כשחקן ומאמן, אבל המצב שלנו חייב אותי לקבל את ההחלטה כשטובת מכבי חיפה היא ורק היא, עמדה לנגד עיניי. הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט ויסוכם עם אחד המועמדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף הדרך. עטר ושחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שכבר הוזכר כאחד המועמדים לאמן את הקבוצה הוא מאמן קבוצת הנוער ושחקן העבר אריק בנאדו. שני מאמנים מוערכים מאוד על שחר הם רן בן שמעון, מאמן א.א.ק לרנקה ואברהם גרנט, שלא מאמן כרגע. גם שחקן העבר ריימונדאס ז'וטאוטאס בתמונה. ייתכן מאוד ששחר יחליט לפנות לאחד המועמדים הללו. בן שמעון היה אמור להגיע לחיפה בתחילת העונה, אך שחר העדיף בסופו של דבר את עטר, מה שהתברר בדיעבד כבחירה שגויה. כך או כך, בנאדו, אותו עטר לא רצה בצוות בקיץ, יעביר את האימונים עד למינוי מאמן חדש.

עטר, 42, מהסמלים הגדולים של מכבי חיפה חזר בקיץ האחרון לקבוצת נעוריו כמאמן בחוזה לשלוש שנים והתקבל בכבוד של מלכים על ידי האוהדים. אלא שפתיחת העונה המקצועית הייתה רעה מאוד. אחרי תשעה מחזורים הירוקים צברו רק שבע נקודות והם מתחת לקו האדום, אחת הפתיחות הגרועות בתולדות המועדון.

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
מי שלא רצה אותו בקיץ ייקח אותו עכשיו? רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

בערב שישי פורסם על השיחה הקשה בין עטר לקפטן יניב קטן בעקבותיה נופה השחקן מהסגל. לאחר המשחק פורסם בוואלה! ספורט כי שחר כועס מאוד על כך שלא עודכן במתרחש על ידי המאמן. "פגישה כזאת צריכה לעבור דרך נשיא המועדון והוא צריך להיות הגורם המרכזי המעורב בהחלטה לא לכלול קפטן בסגל".

שחר ועטר שוחחו למספר רגעים לאחר ה-1:1 ברמת השרון בשבת וכבר אז הבהיר הבעלים למאמן כי שיחה בארבע עיניים תתקיים במהלך השבוע. במועדון העריכו כי השיחה תהיה קשה ואכן, במהלך השיחה הודיע שחר למאמן על הפסקת עבודתו המיידית. הירוקים יארחו ביום שני את בני סכנין ועד אז ינסו במועדון לסגור עם מאמן חדש.

"שמענו את עטר מאוד בטוח בעצמו לפני המשחק מול בני יהודה, וכך גם לפני המשחק ברמת השרון", הסביר היום גורם במועדון את נושא פיטוריו של המאמן. "בשורה התחתונה, הקבוצה לא הצליחה למרות שהוא קיבל גיבוי גדול משחר. עטר מאמן טוב, אבל השינוי הזה היה מתבקש. הקבוצה לא יכלה להמשיך במצב שבו היא נמצאת".

הפעם האחרונה שיעקב שחר פיטר מאמן הייתה בעונת 1999/2000, אז היה אלי כהן הקורבן. במהלך העונה נקלע המאמן לוויכוח עם כוכב הקבוצה, יוסי בניון, אשר סירב להתחלף במשחק גביע המדינה נגד הפועל חיפה, בניגוד להוראות המאמן. שבעה מחזורים לסיום העונה פוטר כהן מתפקידו. עונה לפני כן (1998) פיטר שחר גם את גיורא שפיגל, לאחר עונה בינונית, שבמהלכה הובסה הקבוצה מול הפועל כפר סבא.

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
שחר כעס כשלא עודכן בהחלטה לנפותו. קטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully