וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד ערך סולחה עם האוהדים

13.11.2012 / 14:00

במהלך פגישה בין הצדדים בעקבות המחאה נגדו, הקשר התנצל והסביר: "אוהד איחל לי למות". גורם: "חזרתו של כהן תעשה טוב"

one

האם המתיחות בין אוהדי מכבי חיפה לקשר עידן ורד הגיעה לסיומה? על פי פגישה שנערכה ביממה האחרונה נראה שהתשובה היא חיובית. הקשר קיים ביממה האחרונה, בידיעת קברניטי המועדון, פגישה חשאית עם נציגי חוג האוהדים בבית קפה בעיר, שם נערכה סולחה שתביא לסיומה של המחאה נגדו, שהחלה לאחר המשחק מול בני יהודה. כזכור, ורד התעמת עם חלק מאוהדי הקבוצה לאחר שנראה מסמן לעברם לשתוק. בעקבות הדברים, אוהדי הקבוצה פתחו במחאה נגדו במשחק האחרון מול רמת השרון וליוו אותו בשריקות בוז לאורך המשחק.

בפגישה שנערכה ורד התנצל על התקרית, אך הבהיר כי אחד מאוהדי הקבוצה איחל לו למות כשקרא לעברו: "הלוואי שתקבל סרטן, דום לב". האוהדים גינו את המעשה והצדדים סיימו את הפגישה באווירה טובה. "ורד מעריך מאוד את האוהדים, לכן המצב לא יכול היה להימשך. המצב של הקבוצה לא טוב, הסולחה הייתה חשובה לשני הצדדים", סיכם אדם הבקיא בפרטים.

שחקן מכבי חיפה עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
ועכשיו, לשחק כדורגל. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

במועדון הופתעו לטובה מהבשורה לפיה תמיר כהן יחזור לאימונים. כפי שפורסם הבוקר, הקשר צפוי לחזור בשבוע הבא לאימונים לראשונה מאז נפצע, זאת בעקבות אבחון שקבע כי תהליך ההחלמה יהיה קצר יחסית ועל פי ההערכות, כהן יחזור למגרשים במהלך דצמבר. המגן טאלב טואטחה קיבל המלצה למנוחה מוחלטת בעקבות הדלקת בקרסולו ובכל מקרה הוא שוהה עם הנבחרת האולימפית. גם שאר שחקני הנבחרות לא התאמנו היום (שלישי) וכמוהם גם המגן אייל משומר, שסובל מפגיעה בקרסול ואמור לחזור לאימונים מחרתיים.

במועדון התייחסו גם להגעתו הצפויה של השוער אור בנג'מין, שמוקדם יותר פורסם על הכוונה לזמנו למבחנים. "מדובר בחלק מהמדיניות להחתים שחקנים לטווח ארוך. הוא ייבחן מספר ימים, ואז נחליט לגביו", אמרו במועדון. בעניין אחר: ראובן עטר לא דיבר עם שחקניו מאז המשחק ברמת השרון. ביממה הקרובה צפוי הנשיא יעקב שחר לזמנו לשיחה בארבע עיניים. ההערכה היא שאם עטר ימעד מול סכנין במחזור הבא, הוא יעזוב מיוזמתו או יפוטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה. ברני ארדוב
קיבל המלצה לנוח. טאלב טואטחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully