וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה של מכבי חיפה? תמיר כהן חוזר לאימונים

חודשיים מאז הפציעה, הערכה מחודשת תאפשר לו לחזור לאימונים במסגרת שיקומית. שוער יהודי-אמריקאי יגיע למבחנים

one

צפו ב-1:1 המאכזב של מכבי חיפה מול רמת השרון

אחרי תקופה ארוכה שבה נעדר בשל פציעה חוזרת, תמיר כהן יחזור בקרוב למגרשים. ביממה האחרונה ניתן דו"ח מחודש לגבי מצבו של הקשר, שצפוי לחזור לאימוני הקבוצה כבר ביום ראשון, מעט מוקדם מהצפוי. יש לציין כי מדובר באימונים שיקומיים תחת מסגרת הקבוצה, ולא באימונים מלאים, אם כי מדובר בבשורה טובה עבור הקשר. על פי כל ההערכות, כהן יחזור בתוך שלושה שבועות למגרשים מהרגע שבו יתחיל להתאמן.

"זאת בשורה מעודדת מאוד לאור היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה. תמיר שחקן חשוב מאוד ואנו מאחלים לו החלמה מהירה", התייחס גורם בחיפה להחלטה החדשה.

כזכור, כהן נפצע לפני כחודשיים כתוצאה משבר חוזר בכף רגלו, שהתרחש במהלך תיקול באימון. ההערכה הראשונית הייתה שייעדר כארבעה חודשים, עד תחילת ינואר, אבל על פי ההערכות החדשות, ייתכן שיחזור מוקדם יותר. "במהלך האימון תוך כדי תנועה הרגשתי כאב ברגל", אמר אז כהן, שחזר למגרשים בתחילת העונה לאחר היעדרות ארוכה ונפצע דווקא לאחר יכולת טובה שגילה במחנה האימונים, "התחושה כמו בפציעה הקודמת. אין לי זמן ורצון לעסוק בענייני מזל וחוסר מזל". בנוסף, התברר הבוקר כי בימים הקרובים עשוי להגיע למבחנים בקבוצה שוער יהודי ממוצא אמריקאי, אור בנג'מין.

תמיר כהן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הירוקים זקוקים לכוח חדש במרכז השדה. כהן/אדריאן הרבשטיין

לעומתו, המגן טאלב טואטחה קיבל המלצה למנוחה מוחלטת בעקבות הדלקת בקרסולו, והוא בספק גדול למשחק מול סכנין. החלוץ ויאם עמאשה, שבמועדון מצאו כי תקופת ההחלמה שלו תתארך עד השבוע, יוכל לשחק מול בני סכנין.

כפי שפורסם אתמול, הנשיא יעקב שחר שוחח עם יניב קטן שהודיע לו שהוא מגיע לאימוני הקבוצה כרגיל, וזאת לאחר ששמע מהנשיא שכלל לא התקבלה החלטה להיפרד ממנו. קטן הגיע לאימון כרגיל, ונכון לשלב זה לא נקבעה לו שיחה עם ראובן עטר. שחר עצמו יזמן את עטר בקרוב מאוד לשיחה בארבע עיניים, בה יודיע לו שכעס עליו כשלא עדכן אותו על השיחה עם הקפטן.

עטר עצמו יודיע כי כלל לא העלה אפשרות לשחרר את קטן ואם יהיה כשיר, יחזור לסגל כבר במשחק הקרוב. "השיחה בין שחר לעטר לא תהיה קלה. זאת הפעם הראשונה שבה הנשיא יעביר ביקורת על המאמן. צריך לעשות סדר בנוגע לכמה עניינים במועדון", אמרו אתמול במועדון. בתוך כך: החלוץ איסמעיל ריאן, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים, חתם בקבוצה הבוגרת לחמש שנים.

למרות ששחר עדיין לא רמז לעטר על סיום תפקידו במועדון, הנחת העבודה בחיפה היא שאם עטר ימעד מול סכנין במחזור הבא, הוא יעזוב מיוזמתו או יפוטר.

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. ברני ארדוב
הפרשה עוד לא נגמרה. קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully