וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר כועס על ראובן עטר

10.11.2012 / 19:58

בכיר: "הנשיא כעס שלא עודכן לפני שהמאמן נפגש עם קטן". שחר שוחח עם עטר והודיע לו: השבוע ניפגש. עטר למקורביו: "קטן יחזור"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בצל ההחלטה שלא לכלול את יניב קטן בסגל למשחק ברמת השרון, במכבי חיפה טוענים כי הנשיא יעקב שחר כועס על ראובן עטר לאחר שלא עודכן כי המאמן החליט להיפגש עם יניב קטן. גורמים בחיפה ציינו הערב (שבת) כי "פגישה כזאת צריכה לעבור דרך נשיא המועדון והוא צריך להיות הגורם המרכזי המעורב בהחלטה לא לכלול שחקן כמו קטן בסגל".

גורם בכיר במועדון אמר הערב: "בין אם עטר החליט שלא לכלול אותו בתוכניות למשחק הקרוב, ובין אם החליט שהוא לא בתוכניות להמשך, שחר היה צריך לדעת מזה". שחר שוחח עם עטר הערב והודיע לו כי בהמשך השבוע תיערך שיחה בארבע עיניים, כשההערכה היא שהנושא יעלה בשיחה. בלי קשר, השניים שוחחו לאחר המשחק בנוגע לאירועי המשחק בלבד ולא דנו בנושא יניב קטן. אותו גורם הוסיף: "אם הייתה אי הבנה, צריך 'ליישר' אותה בשיחה בין שחר לעטר. קטן הבין דבר אחד מהשיחה ועטר טוען שניסה לומר משהו אחר". ייתכן ובהמשך גם קטן יוזמן לשיחה.

עטר עצמו לווה הערב על ידי איש יס"מ בצאתו מהמגרש. את האוטובוס ליוו אוהדי מכבי חיפה בשריקות בוז צורמות ולאחר מכן קראו לעברו של עטר: "למזלך קטן חוזר". מקורב לעטר סיפר הערב: "עטר סיפר שקטן יחזור במשחק הבא אם יהיה בריא. כל מה שנאמר לו בשיחה הוא שהוא לא בתוכניות, כשלא הודגש שמדובר במשחק הקרוב. עטר חשב שקטן קלט את המסר, וקטן הבין משהו אחר".

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
למה שחר לא ידע על השיחה? עטר/ברני ארדוב

על המגרש, גם את סוף השבוע הזה ירצו לשכוח במכבי חיפה. הסערה שהחלה עם הידיעה על כך שיניב קטן לא נמצא בתוכניות המקצועיות של עטר לקראת משחק החוץ נגד עירוני רמת השרון במסגרת המחזור התשיעי, עוררה מהומה. הירוקים נפרדו מהמארחת ב-1:1 בלבד ונותרו עמוק בתחתית.

עוד לפני שריקת הפתיחה, אוהדים של מכבי חיפה שהגיעו לאצטדיון גרונדמן היום, תלו שלטי תמיכה בקטן ועודדו אותו, ואילו עטר שעד עכשיו נחשב ל"מוגן" מפני זעם האוהדים, הפך למטרה של חלקם. כאמור, כמאה אוהדים התגודדו בסיום מחוץ לחדרי ההלבשה והמתינו לאוטובוס השחקנים.

המאמן נמנע מראיונות לתקשורת בסיום ובחר להתראיין לערוץ הטלוויזיה בלבד. הוא התעכב ארוכות בחדר ההלבשה ונראה משוחח עם הנשיא יעקב שחר. חלק מהאוהדים בחרו לעודד את השחקנים בסיום והודו לגוסטבו בוקולי, כשהם צועקים לעברו: "החזרת את הנשמה לקבוצה". הקשר הודה לאותם אוהדים, שגם שרו: "יניב קטן לא יזוז מכאן". גורם בכיר במכבי חיפה אמר הערב, מיד לאחר המשחק: "יניב קטן נמצא בתוכניות המקצועיות שלנו וכבר במשחק הבא, בהתאם לכשירותו, הוא יחזור לסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי חיפה במפגן תמיכה בקפטן יניב קטן. ברני ארדוב
"ראובן, קו אדום אחד כבר עברת". שלט שתלו היום אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

עטר התייחס לפרשת קטן בסיום המשחק ואמר: "עשו מהשיחה שלי עם קטן סיפור כל כך גדול. הוא לא שיחק משחק אחד, לא קרה שום דבר. יניב תרם רבות למכבי חיפה, יש לי הערכה גדולה אליו והוא יתרום עוד הרבה - זה עונה על כל הספקולציות".

על המשחק אמר המאמן: "הייתה מחויבות מאוד גדולה של השחקנים. לא ניצחנו וזה מאכזב בשבילי לראות אותם ככה אחרי מאמץ כל כך גדול שלהם. אם נמשיך לבוא אם הנחישות הזו ננצח משחקים".

גוסטבו בוקולי, שערך הופעת בכורה העונה בליגה, אמר בסיום: "אנחנו יודעים שהמצב לא טוב,אבל הגישה הייתה קודם כל לנסות להילחם ולהשיג תוצאה. אני חושב שעשינו את זה וכל נקודה חשובה. עכשיו צריך לחשוב איך לצאת מזה ולנצח. קודם כל אנחנו צריכים להראות טוב, זה לא קרה במשחקים האחרונים, אבל היום ראינו שיש קבוצה חדשה. אני מבטיח שאם נמשיך כמו ששיחקנו היום, התוצאות יהיו טובות יותר".

בוקולי הוסיף: "אנחנו משחקים בשביל הקבוצה ובטח ובטח בשביל המאמן, שאחראי עליה. אנחנו משפחה, לא משנה מה יקרה, אנחנו ביחד ותמיד רוצים שמכבי חיפה תצליח. כשבא מאמן חדש אתה צריך להוכיח את עצמך, חיכיתי להזדמנות שלי כמו כולם ואני פה. אני בטוח שלקחתי את ההזדמנות ובהמשך אני אתן עוד הרבה. היו תקופות שקטן היה חולה או פצוע ואנחנו בטוחים שהוא יחזור ויתרום הרבה לקבוצה. אנחנו יודעים כמה הוא שווה וכמה הוא חשוב לנו".

מאמן רמת השרון, בני טבק, אמר בסיום: "דיברנו עם השחקנים וביקשנו מהם לא להיות מושפעים מהחגיגה התקשורתית של קטן. מכבי חיפה קבוצה מצוינת וברגע שהיא תנצח משחק אחד היא תחזור לעצמה. אנחנו מאוד מרוצים מהנקודה, היה חשוב לנו לעצור את את רצף שני ההפסדים".

אוהדי מכבי חיפה עם שלט בדמות גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
בשחקן אחד כל האוהדים תמכו. הקהל הירוק עם תמונה של בוקולי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully