וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "אף אחד פה לא חסין, לא המאמן ולא הקפטן"

14.11.2012 / 13:16

יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה ושוחח עם השחקנים: "עטר קיבל אדום, אתם צהוב". נציגי הירוקים ובן שמעון שבו מקפריסין

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק ואדורם קייסי. אדריאן הרבשטיין
דיבר עם ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים. שחר עם צ'יזיק וקייסי, הבוקר/אדריאן הרבשטיין

על רקע הסערה הגדולה במועדון, מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) אימון בכפר גלים. הבעלים יעקב שחר הגיע לאימון וערך שיחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק ומנהל הקבוצה אדורם קייסי. השלושה נכנסו לחדר וזימנו לשיחה את אנשי הצוות המקצועי אורי הראל (מאמן הכושר) ואבי פרץ (מאמן השוערים) והתייעצו על ההתפתחויות החדשות. לאחר מכן שחר שוחח עם השחקנים. לאחר מכן עלה שחר על כר הדשא, צפה באימון מקרוב וסירב להתייחס לשאלת המאמן.

שחר אמר לשחקנים ש"ראובן עטר כבר שילם את המחיר, אבל עכשיו אתם צריכים לתת ולהקריב מעצמכם. הוא קיבל אדום ואתם צהוב. אף אחד פה לא חסין, לא המאמן ולא הקפטן. זו הייתה סיטואציה שהיה לי מאוד קשה איתה. אני יכול לומר לכם שבקרוב מאוד יתמנה מאמן, אבל אתם לא יכולים לברוח מאחריות, גם לכם יש חלק במה שקרה".

אבי פרץ ביקש מיעקב שחר להישאר בקבוצה, והמאמן הבא יחליט לגבי מאמן הכושר. ההערכה היא שאם בן שמעון ימונה, הוא יביא איתו מלרנקה את מאמן הכושר רון ציבלין.

אריק בנאדו, שהיה אמור להעביר את אימון הבוקר, לא עשה זאת בסופו של דבר, וזאת כדי למנוע ספקולציות בנושא המועמדות שלו לתפקיד. בנאדו, בעיקר בגלל חוסר הניסיון שלו, הוא כרגע האופציה האחרונה לאימון, ובמועדון לא רוצים לפרק את התהליך הבריא שהוא החל במחלקת הנוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק לפני חודש וחצי הוא הבהיר שהוא חושב רק על א.א.ק". בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, בחיפה מגבירים את המאמצים למנות את רן בן שמעון. בשעות הערב המאוחרות נעשתה פנייה למאמן א.א.ק לרנקה, ששלח מסר לירוקים לפיו הוא מוכן להגיע לישראל אם יקבל חוזה ליותר מעונה אחת. נציג מכבי חיפה כבר שהה אתמול בקפריסין יחד עם נציג מטעמו של בן שמעון, בתקווה לסגור את הפרטים מול הקפריסאים. לאחר שהתגלו פערים הגדולים, חזרו לישראל.

גורמים בכירים בהנהלת לרנקה ממשיכים לטעון כי המאמן לא ישוחרר תמורת כל סכום וכי לא התקבלה כל הצעה רשמית ממכבי חיפה או בקשה מבן שמעון להשתחרר.

ראוי להדגיש כי לפני חודש וחצי קיבלה לרנקה הצעה דומה מהפועל תל אביב, שחיפשה אז מחליף לניצן שירזי, אך סירבה בתוקף והמאמן אף הצהיר כי אין בכוונתו לעזוב. "אין שאלה לגבי עזיבת המאמן", אמר גורם בכיר במועדון הקפריסאי. "לא קיבלנו שום הצעה וגם אם תגיע, נדחה אותה. רן בן שמעון הבהיר לפני חודש וחצי שהוא חושב רק על א.א.ק".

וויאם עמאשה (משמאל), שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קיבלו נזיפה מהבעלים. שחקני חיפה היום/אדריאן הרבשטיין
יעקב שחר, מכבי חיפה, לצד ציון ביטון, איתמר צ'יזיק,. אדריאן הרבשטיין
מישהו צריך לנער אותם. שחר יוצא מהפגישה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully