וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: יוסי בניון וחן עזרא בתמונת ההרכב לרוסיה

השניים עשויים לתפוס מקום בהרכב בשלישי. בן חיים ישוב ל-11 במקום דן מורי או טיבי. שחקן: "אוואט לקח קשה את התיקו"

אחרי שפתחה בצורה חלשה את הקמפיין עם 1:1 מאכזב נגד אזרבייג'אן, נבחרת ישראל צפויה לעשות מספר שינויים לקראת הקרב הבא ביום שלישי באיצטדיון רמת גן נגד רוסיה. המאמן אלי גוטמן שוחח עם שחקניו מיד בסיום המשחק, כאשר המסר העיקרי היה להשאיר את המשחק מול האזרים מאחור ולהתרכז מעתה במשחק הקרוב. לשחקנים ולצוות המקצועי ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי נגד הרוסים תחסל את סיכויי הנבחרת לסיים את הבית באחד משני המקומות הראשונים.

שחקני הנבחרת נותרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה, כאשר רובם לא החליפו מילה ותפסו את הראש עם הידיים כשהם מנסים להבין כיצד שמטו שתי נקודות יקרות כבר במשחק הפתיחה מול יריבה נחותה שמדורגת במקום ה-107 בעולם.

השוער דודו אוואט, שהיה אשם בשער השוויון שספגה הנבחרת, נראה שפוף ומכונס בעצמו בחדר ההלבשה. מספר שחקנים ניגשו אל השוער ועודדו אותו. "דודו אוואט שוער מצוין, הוא היה כזה לפני המשחק ויישאר כזה גם אחרי המשחק אתמול", אמר שחקן בנבחרת בהתייחסו לשער שספג אמש אוואט. "אוואט הוא אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת ורק לפי התגובה שלו אפשר להבין כמה הוא לוקח ללב. ברור שזה מאכזב לאבד שתי נקודות כבר במשחק הפתיחה, אבל זה קמפיין ארוך ושום דבר לא נגמר. עכשיו אנחנו מרוכזים רק במשחק הקרוב ביום שלישי ואין לנו ברירה אלא לנצח את הרוסים. אצלנו בבית אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת".

שחקנים בנבחרת הביעו אמש פליאה על כך שגוטמן בחר לעשות שינוי של הרגע האחרון בהרכב הנבחרת, לאחר שהחליט לפתוח עם גילי ורמוט בקישור על חשבונו של חן עזרא שתורגל לאורך כל השבוע בהרכב הראשון. בצוות המקצועי צפויים לערוך כמה שינויים בהרכב לאור חולשתם של מספר שחקנים אמש בבאקו. שינוי אחד בטוח יהיה בחוליית ההגנה, כאשר טל בן חיים שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב, אולם עדין לא ברור מי מבין השניים, דן מורי או איתן טיבי, יירד לספסל. גם בקישור עשוי גוטמן לבצע שינויים, כאשר יוסי בניון וחן עזרא שנכנסו כמחליפים והפיחו רוח חיים בקישור הישראלי נמצאים בתמונת ההרכב.

הנבחרת תקיים היום אימון אחר הצהריים באצטדיון האימונים של קבוצת נאפצ'י באקו. לאחר האימון תשוב הנבחרת לבית המלון ובערב תמריא בחזרה לישראל. עם הנחיתה בארץ, ימשיכו השחקנים היישר למלון 'דן אכדיה' להמשך ההתכנסות וההכנות לקראת המשחק נגד רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully