וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "שיחקנו כדורגל טוב לפרקים"

מאמן הנבחרת לא התרגש מהביקורת אחרי התיקו. ורמוט: "אם ננצח את רוסיה, לא קרה דבר". אלברמן: "אני מאוד מאוכזב"

נבחרת ישראל החלה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 בצורה מאכזבת, לאחר שהציגה משחק בינוני וסיימה בתיקו 1:1. ישראל לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה, עד שבעיטה של ביבראס נאתכו מ-30 מטרים בדקה ה-60 נכנסה לרשת, לא מעט באדיבותו של השוער האזרי, אלא שלאחר מכן ספגה שער מרגליו של אבישוב האזרי, לאחר טעות של דודו אוואט. לאחר המשחק, התייחסו מאמן ושחקני הנבחרת לתוצאה.

מאמן הנבחרת אלי גוטמן אמר בסיום: "באנו לכאן לנצח את המשחק ושיחקנו על מנת לנצח. שיחקנו עם שני חלוצים חלוץ מטרה - תומר חמד - וחלוץ מהירות ועומק - איתי שכטר. שיחקנו כדורגל טוב לפרקים ואנחנו צריכים לשחק את הכדורגל הטוב במשך יותר דקות במשחק. בחצי הראשון לא הייתה לנו סבלנות בהנעת כדור ועל זה שמנו דגש במחצית. יצאנו לחצי השני והקבוצה התחילה להניע כדור ושם הבקענו שער ראשון. אלו דקות שהיינו צריכים לשלוט, כבר תכננתי חלוץ כדי להוסיף מהירות, אבל אז ספגנו שער והמשחק התחיל להיות לפה ולפה וכשמשחקים לשני כיוונים, זה לא בשליטה שלך ואתה לא שולט בקצב. לא סוף העולם. רצינו לנצח, אבל זה מגרש קשה ואני מאמין שקבוצות יפסידו נקודות".

המאמן המשיך: "הייתה לנו מוטיבציה מעל ומעבר. אני מעריך ומוקיר כל שחקן שהיה על המגרש או על הספסל. שחקנים רצו לנצח ומוטיבציה לא הייתה חסרה. התיקו לא יפגע נגד רוסיה. נתכונן בהתאם, הקהל יהיה איתנו וזה משמעותי. השחקנים שלנו מצפים לשחק לעיני הקהל שלנו".

על יוסי בניון, ששיחק רבע שעה והיה החילוף השלישי, אמר: "לא הגון להתייחס ליוסי או למישהו אחר בצורה ספציפיצת. יוסי בניון באמת הוא שחקן גדול ואישיות גדולה ובהתאם למה שאני צריך ככה אשתמש בו".

נאתכו: "היינו חסרי ריכוז"

ביברס נאתכו: "השחקנים רצו, עשינו הכל, אבל הפס האחרון והריכוז בסוף היו חסרים. גם פנדל שהגיע לנו לא היה מזיק. אנחנו חושבים הלאה על רוסיה. מזלזלים יותר מדי בקבוצות שמתחתינו. גם את רוסיה אנחנו יכולים לנצח וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. אני מאוכזב וזה משחק שהיינו צריכם לנצח, אבל זה מגרש קשה".

גילי ורמוט: "ברוב המשחק שלטנו, אבל היינו צריכים להיראות יותר טוב. למרות הכל היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון וקופחנו כי הגיע לנו פנדל. לקחנו נקודה ורצינו שלוש. יש משימה חדשה ביום שלישי ואם ננצח, לא קרה שום דבר. ממחר אנחנו חושבים על רוסיה. אזרבייג'אן זו נבחרת שעשתה התקדמות ולמרות זאת ישראל יותר טובה והיינו צריכים לנצח. שלטנו וזה לא היה מספיק טוב. אנחנו מסתכלים הלאה. זה בסך הכל משחק ראשון. אולי הייתה חסרה לנו הפעולה האחרונה. היו הרבה נקודות חיוביות וצריך להשתפר".

גל אלברמן: "רצינו לנצח, אבל מבחינתנו זה היסטוריה. אנחנו עם הפנים קדימה וכל האנרגיות למשחק הבא. היו דקות יותר טובות שלנו ודקות יותר טובות שלהם. ספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג בגלל חוזר ריכוז. הם תפסו אותנו לא מוכנים ותפסו את דודו בתנועה הפוכה. כולם יודעים כמה דודו חשוב לנבחרת, הוא היה פנטסטי היום ולא הוא אשם בשער. אני מאוד מאוכזב. נהיה חייבים לעשות את ההפרדה ביום שלישי. זה משחק חדש ושונה ונעשה הכל כדי לנצח. לא צריך להמעיט בערכם של האזרים. נבחרות גדולות איבדו כאן נקודות, אבל היינו צריכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully