וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל - הציונים

אוואט ספג שער לא מחויב המציאות, ורמוט לא הצדיק את הקרדיט מגוטמן ונאתכו היה מהבודדים שהציגו יכולת סבירה

דודו אוואט – 5 - אחרי 60 דקות בהן לא נגע כלל בכדור ולא עמד במבחן רציני, ספג שער שלא מצופה משוער ברמתו לספוג. יכול מאוד להיות שהשער הזה עוד יעלה לנו ביוקר בסיום הקמפיין. קיבל חצי נקודה בציון, על שתי ההדיפות הטובות בסיום.

יובל שפונגין – 5 - פתח את המשחק בצורה טובה ואגרסיבית, סגר טוב את האגף שלו והציג משחק שקט ובטוח. מנע שער בטוח של האזרים כשחילץ כדור סמוך לשער שלנו, על סף סיום המחצית הראשונה. בחצי השני היה שותף חור באגף הימני שממנו הגיע שער השוויון של האזרים.

דן מורי - 6 - עשה עבודה סבירה במרכז ההגנה ונראה שגוטמן הימר נכון כשנתן לו לפתוח על חשבון שיר צדק.

איתן טיבי – 5 - משחק לא מרשים במיוחד של טיבי ולפחות על פי המשחק הזה, צפוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת טל בן חיים.

יואב זיו – 5 - למעט טעות אחת שכמעט ועלתה לנבחרת בשער, עשה עבודה סבירה באגף השמאלי. לא תמך מספיק בהתקפה, אבל עשה את שלו בחלק ההגנתי.

דן מורי שחקן נבחרת ישראל מול ברנימיר סובאשיץ' שחקן נבחרת אזרבייג'אן. רויטרס
עשה עבודה סבירה. דן מורי/רויטרס

גל אלברמן - 5.5 - אלברמן כמו אלברמן, בעבודה שקטה בקישור האחורי. לא בלט במיוחד ובסך הכל עשה את העבודה.

ביבראס נאתכו – 6 - מהבודדים בנבחרת שהציג יכולת סבירה. ניסה להיות מעורב במשחק, בדקות הפתיחה, אך סבל מחוסר דיוק. במחצית הראשונה קבלת החלטות שלו לא היתה נכונה וגם האיומים המעטים על השער לא היו מדוייקים. ואז הגיעה הדקה ה-50 ואיתה הנפת הרגל הנפלאה שלו מ-35 מטרים לרשת, עם עזרה נדיבה של עגייב השוער המקומי.

גילי ורמוט – 4 - עוד שחקן שנמצא בכושר לא טוב ולא ברור מדוע הועדף על פני בניון או עזרא בהרכב. למעט סלאלום בדקה ה-42 לא איים כלל על השאר. לא היה מעורב מספיק ובחצי השני נעלם לגמרי מהמגרש.

מאור מליקסון - 4 - חלש מאוד. לא הורגש כלל בחלק ההתקפי ולא תרם מאומה למשחקה של הנבחרת. אחת האכזבות הגדולות בהרכב הישראלי. הוחלף בדקה ה-70 על ידי חן עזרא.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
שער עם עזרה נדיבה מהשוער האזרי. ביבראס נאתכו/רויטרס

איתי שכטר – 4 - עדיין חלוד מאוד. סבל מחוסר דיוק בפעולה האחרונה, סימפטום של מחסור בדקות משחק. השתדל וניסה אך זה לא הספיק. הוחלף בדקה ה-74 על ידי יוסי בניון.

תומר חמד – 5 - פתח קצת הססני ומבולבל. ניסה להיכנס למשחק ככל שנקפו הדקות. לא איים כלל על השער ואף ספג צהוב בפתיחה, כנראה מהתלהבות יתר. לזכותו יתר שגם כאשר השתלט על כדורים, לא הצטרפו אליו יתר השחקנים בחלק הקדמי. הוחלף על ידי עומר דמארי.

שחקן נבחרת אזרבייג'אן מקסים מדבדב רודף אחרי חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד. רויטרס
פתח את המשחק בצורה הססנית. תומר חמד/רויטרס

אלי גוטמן - 4 - הדבר הכי עצוב הוא שהאוהד הישראלי קיבל בדיוק את מה שציפה. חוסר הציפיות של של הקהל נבע בדיוק מאותה נבחרת של השנים האחרונות שלא הפגינה דומיננטיות או נחישות אמיתית של נבחרת שבאמת רוצה להגיע למשהו. גוטמן היה אמור להיות אמון על השינוי הזה. כשמוסיפים לכך את התגובה המאוחרת שלו לשינוי המערך של האזרים של שהביא לשיוויון וכמעט להפסד עבור הנבחרת, גם גוטמן צריך לעשות הרבה מאוד שיעורי בית לקראת ההמשך.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. Christof Koepsel, GettyImages
גם הוא צריך לעשות בדק בית. גוטמן/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully