וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "אנחנו מקווים לקבל בשורות מהבתים האחרים"

3.9.2012 / 9:07

שביעות רצון רבה בנבחרת אחרי הניצחון החשוב על אסטוניה. גורם: "עוד ישתלם לנו הביטחון שאריק שיבק משרה על גיא פניני"

תאגיד כאן

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

נבחרת ישראל רשמה אמש (ראשון) את אחד ממשחקיה היותר טובים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה כשהביסה בטאלין את נבחרת אסטוניה 53:84. הצוות המקצועי היה מרוצה מאוד מהיכולת ההגנתית של כל הנבחרת, וכן מהיכולת ההתקפית של רוב השחקנים. כמו כן ציינו בסביבת הנבחרת את האווירה הטובה, רוח הלחימה והרצון העז ששררו בין השחקנים מאז ההפסד למונטנגרו ביום חמישי, עד לניצחון הגדול.

"נתנו משחק מצוין במשך 40 דקות", אמר הקפטן יותם הלפרין לאחר המשחק, "זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו ואני שמח שעשינו את זה בגדול. עומד לפנינו שבוע גורלי עם שני משחקי בית מול איסלנד ברביעי וסלובקיה במוצאי שבת וצריך עכשיו לנצח את שניהם. מעבר לכך צריך להסתכל על הבתים האחרים ולקוות לבשורות גם משם. מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי ולכל השחקנים".

בנבחרת ציינו לטובה את הדקות שנתנו גיא פניני ועידו קוז'יקרו שאפשרו לשחקנים האחרים לנוח מעט. לגבי פניני, שסיים את המשחק בצורה מאכזבת עם 0 מ-5 מחוץ לקשת, אמרו בסביבת הנבחרת, "העובדה שאריק נותן לו את הביטחון, לא מוריד אותו מהמגרש, וממשיך לעודד אותו, עוד תשתלם לנו בגדול. הוא לא שכח לשחק כדורסל".

כאמור הנבחרת תארח השבוע את איסלנד וסלובקיה, כשעד למחזור האחרון של הבית לא ידעו ככל הנראה מי מהנבחרות תסיימנה במקום השלישי, מה שיהיה גורלי לחישוב יחס הסלים במידה וישראל אכן תסיים במקום השלישי. בצוות המקצועי משתדלים שלא לדבר על הפרשים לקראת המשחקים וינסו לשמור על רמת מוכנות ורצינות גבוהה לשחקנים במהלך ההכנה למשחקים הללו.

הנבחרת המריאה הבוקר משדה התעופה בטאלין דרך מינכן לעבר תל אביב ותנחת בארץ לקראת שעות הצהריים. שחקני הנבחרת יקבלו את המשך היום למנוחה, וביום שלישי יחלו בהכנות לקראת המשחק מול איסלנד, כשהתקווה היא להביא כמה שיותר קהל ליד אליהו על מנת ליצור אווירה ביתית לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully