וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "זה לא היה קל כמו שזה היה נראה"

2.9.2012 / 22:24

בנבחרת חגגו את הניצחון על אסטוניה: "אי אפשר היה לעצור אותנו". כספי: "ההגנה עשתה את ההבדל". פניני: "משחק גדול"

תאגיד כאן

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

לא מעט עיניים היו נשואות הערב (ראשון) לעבר נבחרת ישראל, שביקשה בסך הכל לנצח בלמעלה מנקודה את אסטוניה. כן, אותה אסטוניה לה היא הפסידה רק לפני כשבועיים. הנבחרת של אריק שיבק עמדה במשימה, אבל במקום להסתבך כמו אז, היא סגרה את הסיפור די מוקדם והביסה ללא קרב את היריבה החלשה 53:84. משחק קבוצתי משובח שכלל גם יכולת אישית מצוינת של עומרי כספי (26 נקודות) וליאור אליהו (21) סידרה לנבחרת ניצחון רביעי בקמפיין, ושלושה מחזורים לסיום הסיפור, הנבחרת משפרת את סיכוייה משמעותית להמשיך לשלב הבא.

בסיום המשחק, אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק: "ראינו משחק הגנה גדול עם המון הקרבה באולם קשה תחת הרבה לחץ. כעת אנחנו עם הפנים קדימה לשני המשחקים בארץ. ביצענו את המשימה בצורה מושלמת, גם מבחינה הגנתית, וכולם עשו מאמץ קבוצתי נהדר. למרות ההפרש הגדול, זה לא היה משחק קל כמו שזה נראה, אבל עשינו את זה קל, במיוחד במחצית השנייה שהייתה יוצאת מהכלל עם המון אגרסיביות בהגנה".

שיבק סיפר עוד מה אמר לשחקניו במהלך התדרוך, והוסיף: "מקודם אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שיש לנו כל כך הרבה ניסיון ואנחנו חייבים להביא את זה למשחק, וזה מה שעשינו. שיחקנו בביטחון ובחוכמה משני צידי המגרש ואי אפשר היה לעצור אותנו".

גיא פניני, ששיחק 25 דקות וקלע שמונה נקודות, הוסיף: "עשינו היום משחק גדול. המטרה הייתה לשחק חזק ואגרסיבי וזה מה שעשינו, מה שמוכיח שאנחנו תלויים רק בעצמנו. נתנו הגנה טובה ומשם רצנו להרבה נקודות קלות".

עומרי כספי כאמור היה הכוכב הגדול של המשחק, כשמלבד העובדה שהפורוורד תרם 26 נקודות, הוא סיפק גם שישה ריבאונדים, והוסיף: "היה עלינו לחץ גדול לפני המשחק, אבל עשינו הגנה נהדרת וזה מה שעשה את כל ההבדל. מנענו מהם זריקות קלות ורצנו להתקפות קלות וסלים נוחים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully