וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורובאסקט: מונטנגרו הבטיחה את ראשות הבית

הנבחרת של פאביצ'ביץ' גברה 62:72 על סרביה המאכזבת בזכות 20 נקודות של סיאד סחוביץ'. סלובקיה ניצחה את איסלנד

בזמן שנבחרת ישראל עשתה חיים קלים מול אסטוניה וניצחה בקלות, מונטנגרו הצליחה הערב (ראשון) להבטיח את המקום הראשון בבית ולהעפיל לאליפות אירופה אחרי 62:72 על סרביה המאכזבת. בזכות הניצחון, ישראל מעפילה זמנית למקום השני, זאת מכיוון שסרביה ואסטוניה עדיין לא שיחקו ביניהן את המשחק השני.

הנבחרת של לוקה פאביצ'ביץ' לא פתחה טוב את המשחק הביתי, ונקלעה לפיגור 17:11 אחרי הרבע הראשון, אבל יכולת טובה של שחקניה, ובעיקר של סיאד סחוביץ' סידרו לה מהפך ל-29:32 עד המחצית. מונטנגרו ניסתה לברוח ברבע השלישי, אבל מילוש תאודוסיץ' השאיר את הסרבים בתמונה, והם ירדו בפיגור 51:47 בסיום הרבע השלישי.

מונטנגרו החלה ללחוץ על הדוושה בפתיחת הרבע האחרון, כאשר אלכסה פופוביץ' וסהוביץ' סיפקו את הנקודות בצד של המארחת ומנעו מהסרבים כל סיכוי לחזור. סיאד סחוביץ' סיים עם 20 נקודות למונטנגרים, ולדימיר דאסיץ' הוסיף 13. אצל הסרבים תאודוסיץ' סיים עם 13 ונמניה בייליצה הסתפק ב-11.

במשחק המוקדם של הערב סלובקיה ניצחה 84:86 בחוץ את איסלנד, כשבשלב הזה עדיין לא הוכרע מי הנבחרת שתסיים במקום האחרון בבית. אנטון גאבל היה כוכב המשחק עם 35 נקודות, בעוד בצד המפסיד בלט בעיקר היינור בארינגסון עם 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully