וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד לוגן חתם במכבי תל אביב

28.7.2012 / 20:30

הרכז (1.85, 29) שהעמיד 6.9 נקודות במדי פאו ביורוליג וחתם לשנתיים בצהוב: "נרגש להגיע למועדון הזה", בלאט: "שמחים"

קית' לנגפורד שחקן מכבי תל אביב מול דייויד לוגן שחקן פנאתינייקוס. קובי אליהו
הרכז והאיש אותו הוא מחליף. לוגן מול לנגפורד/קובי אליהו

לאחר גל של עזיבות, ויממה לאחר ששמעה על חתימתו של אלכס מאריץ' בקובאן, הודיעה הערב (שבת) מכבי תל אביב על החתמתו של דייויד לוגן, רכזה בעונה החולפת של פנאתינייקוס. לוגן (1.85, 29), גארד אמריקאי-פולני, רשם ממוצעים של 9 נקודות, 1.3 אסיסטים ו-1.3 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה היוונית. ביורוליג ירדו ממוצעיו של לוגאן ל-6.9 נקודות, 1.1 אסיסטים ו-1.0 ריבאונד למשחק, ב-15.3 דקות למשחק. "אני נרגש מאוד להגיע למועדון הזה", אמר לוגן לאחר החתימה בצהוב.

זו לא תהיה הפעם הראשונה שלוגן משחק בליגה הישראלית. הרכז שיחק בעונת 2005/6 במדי הפועל רמת השרון תחת מיקי ברקוביץ', ובאותה עונה סיים עם ממוצע של 15.4 נקודות ב-22 משחקים, זאת לאחר שלא הצליח להיבחר בדראפט של 2005. בהמשך עבר לליגה הפולנית, ועשה את קפיצת המדרגה שלו במדי פרוקום סופוט.

ב-2010/2011 עבר לקאחה לבוראל, במדיה העמיד ממוצעים של 10 נקודות ו-2.4 אסיסטים ביורוליג, ו-8.3 נקודות בליגה הספרדית. בעונה האחרונה נפרד מהספרדים והצטרף לאלופת אירופה היוצאת פנאתנייקוס. אחד ממשחקיו הבולטים היה בסדרה מול מול מכבי תל אביב, אז צלף 11 נקודות וחילק 3 אסיסטים במשחק הראשון באתונה. עם זאת, במשחקים הבאים מול הצהובים נחלש לוגן, ורשם 2 נקודות במשחק השני (ב-12 דקות משחק), שיחק רק 15 שניות במשחק מספר שלוש ולא קלע, ורשם 4 נקודות ב-8 דקות במשחק הרביעי.

לוגן, בעל אזרחות פולנית, שיחק בנבחרת הלאומית ביורובאסקט 2009 תחת מולי קצורין, והעמיד ממוצעים מרשימים של 15.5 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק, שהעמידו במקום השלישי באסיסטים ובמקום החמישי בקלעים באליפות. בכך מצטרף לוגן לריקי היקמן, גיורגי שרמנדיני, ניק קיינר מדלי, מורן רוט וסילבן לנדסברג, שכבר הצטרפו בקיץ למועדון בצהוב. בכך סוגרת מכבי את הקו האחורי שלה, ועתה ימשיכו הצהובים בחיפוש אחר גבוה נוסף במטרה לחזק את הצבע שלהם.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר על ההחתמה: "חיפשנו קומבו-גארד עם ניסיון ביורוליג יחד עם יכולת קליעה חזקה, ולוגן עונה על כל האיכויות האלו. הוא שחקן תחרותי שרוצה לנצח ולשחק במכבי, ואנחנו מאוד שמחים שהצטרף אלינו".

דייויד לוגן שחקן פנאתינייקוס. AP
בקרוב בהיכל. לוגן מטביע על מכבי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully