וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מאריץ' חתם לשנתיים בלוקומוטיב קובאן

27.7.2012 / 12:00

אחד המועמדים למכבי ת"א קיבל חוזה ענק ברוסיה: 1.5 מיליון דולר לעונה. תמה האופציה של לנדסברג ב-NBA, אליהו ממתין

עכשיו זה רשמי: עוד שחקן חמק למכבי תל אביב. אלכס מאריץ', שבחודשים האחרונים היה אחד השמות החמים ביותר בפנקס של דייויד בלאט, חתם לשנתיים בלוקומוטיב קובאן על חוזה ענק.

הסנטר האוסטרלי (27, 2.11 מ'), שהוזכר כמועמד בולט להחליף את סופוקליס שחורציאניטיס או ריצ'רד הנדריקס בקו הקדמי הדליל של הצהובים, יצטרף לקבוצה הרוסית שבה אמור לשחק יוגב אוחיון בעונה הבאה.

מאריץ' צפוי להרוויח סכומים שמכבי לא יכלה להציע לו: 1.5 מיליון דולר העונה, ו- 1.75 מיליון דולר בעונה הבאה. לשם השוואה, ההצעה האחרונה של מכבי לשחקן עמדה על 850 אלף דולר.

חוזהו של מאריץ' בפנאתינייקוס הסתיים בקיץ החולף, ולמרות העניין שגילו בו מכבי תל אביב וקאחה לבוראל, הסנטר של נבחרת אוסטרליה השתהה עם ההחלטה. לנוכח הסכומים מרוסיה, אפשר להבין מדוע הוא עבר לקבוצה שלא תשחק בעונה הקרובה ביורוליג. כזכור, שחקן אחד של פנאתינייקוס כבר חתם בקובאן מוקדם יותר הקיץ - הרכז המצוין ניק קאליית'ס.

מאריץ' הוא סרבי שנולד באוסטרליה ומייצג את הנבחרת האוסטרלית. הוא שיחק ארבע שנים באוניברסיטת נברסקה, סיים את לימודיו ב-2008, לא נבחר בדראפט ועבר לשחק באירופה. הוא שיחק עונה בגרנאדה לפני שעבר לפרטיזן בלגרד. בעונת 2009/10 הוא נבחר לחמישיית השנה ביורוליג וזכור במיוחד מהסדרה בה גברו הסרבים על מכבי תל אביב. באותה עונה הוא העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג. ב-2010 עבר לפנאתינייקוס ודקות המשחק שלו ירדו משמעותית.

* עוד במכבי תל אביב: סילבן לנדסברג יצטרף רשמית לקבוצה, לאחר שאופציית האן.בי.אי שלו הסתיימה אתמול. אחרי קיץ עם לא מעט ביטולים ושינויים בסגל, במכבי נשמו לרווחה שהשחקן לא יעבור לארה"ב, אלא יממש את חוזהו בצהוב. כעת במכבי מעריכים שגם ליאור אליהו (שעדיין מחזיק באופציה לעבור למינסוטה) יישאר בקבוצה, אך ממתינים לתשובתו הסופית, אותה צפוי השחקן לתת תוך שישה ימים.

בתוך כך, בקבוצה בודקים לא מעט מועמדים: דייויד לוגאן, דיון תומפסון וקוסטה פרוביץ, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, כשגם פופס מנסה בונסו ביניהם. גם דורון פרקינס, עימו ישנם פערים של 300 אלף דולר, עדיין בתמונה.

עדכון ראשון: 00:31

עסקת אלכס מאריץ' ומכבי תל אביב: מאחורי הקלעים

בתחילת השבוע דיווחנו: מכבי תל אביב וקובאן בקרב אחרון ראש בראש על מאריץ'

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully