וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ואי דורסי ודיון תומפסון מועמדים

26.7.2012 / 0:37

הראשון (28, 2.03 מ') זכה אשתקד עם אולימפיאקוס ביורוליג, השני (23, 2.06 מ') בלט בלובליאנה ובליגת הקיץ עם ממפיס

במכבי תל אביב ממשיכים לנסות להשלים את הסגל, ולוואלה! ספורט נודע הלילה (רביעי) כי שני שמות נוספים נמצאים חזק ברשימות המועמדים של הצהובים לחזק את הצבע: דיון תומפסון מלובליאנה וג'ואי דורסי, ששיחק בעונה החולפת באלופת היורוליג אולימפיאקוס.

תומפסון (23, 2.06 מ'), בוגר מכללת צפון קרולינה, שיחק כאמור בעונה שעברה בלובליאנה והעמיד ממוצעים של 8.8 נקודות (48% מהשדה) ו-4.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג, בעוד בליגה המקומית ממוצעיו עמדו על 11.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. בשבועות האחרונים שיחק עם ממפיס בליגת הקיץ, והעמיד מספרים לא רעים כלל של 11 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-24 דקות משחק. עלותו של הפורוורד האמריקאי נחשבת זולה יותר מזו של אלכס מאריץ', שמבוקש גם כן על ידי הצהובים.

דורסי (28, 2.03 מ'), בוגר מכללת ממפיס, נבחר במקום ה-33 של דראפט 2008 על ידי הגריזליס אולם לא הצליח למצוא את מקומו ב-NBA. את העונה שעברה החל בקאחה לבוראל, אך עבר לאולימפיאקוס, במדיה העמיד ביורוליג ממוצעים של 5.4 נקודות ו-5.3 ריב' ב- 17.3 דקות. בקיץ החולף ערך מספר אימונים עבור בוסטון, אך ספק אם יקבל הצעה לחוזה מהסלטיקס.

כזכור, גם אלכסיס אז'ינסה וקוסטה פרוביץ' נמצאים ברשימת המועמדים של מכבי תל אביב, כשעלותו של השני נחשבת גבוהה יחסית. דורון פרקינס, עימו החלו לפני מספר שבועות במו"מ ובין הצדדים ישנם פערים של כ-300 אלף דולרים, נמצא עדיין בתמונה לעונה הבאה.

אלכס מאריץ' ומכבי תל אביב: מאחורי הקלעים של המשא ומתן

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully