וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרק פומפי לשחקנים: "המועדון ייסגר ב-10 באוגוסט"

טרבור בירץ' הודיע: "אם בן חיים וקאנו לא יתפשרו, המועדון יחדל מלהתקיים", ושוב תקף את הבלם: "חושב שאנחנו מבלפים"

האם סופה של פורטסמות מתקרב? המפרק טרבור בירץ' שלח הודעה לכל השחקנים והצוות המקצועי כי המועדון ייסגר ב-10 באוגוסט אלא אם המרוויחים הגדולים בקבוצה, ביניהם טל בן חיים וקאנו, יגיעו לפשרה ויוותרו על חלק מהשכר. ההודעה של בירץ' הגיעה ארבעה ימים לפני משחק גביע הליגה של פומפי מול פלימות' ושמונה ימים לפני פתיחת העונה בליגה השלישית באנגליה.

בירץ' אמר: "כולם כולל השחקנים קיבלו את ההודעה שהמועדון ייסגר ב-10 באוגוסט. הדרך היחידה בה המועדון יכול להינצל היא אם השחקנים יסכימו להצעות פשרה... אם בעלים חדש לא ייקח על עצמו את ההתחייבויות ויבטיח ערבויות של 10 מיליון ליש"ט, הליגה לא תעביר לנו כסף והמועדון יחדל מלהתקיים. אנחנו ממשיכים לנהל מגעים עם שחקנים כמו קאנו ובן חיים. הצענו לבן חיים פשרה והוא דחה אתה ולכן קשה לנהל איתו משא ומתן".

המפרק המשיך לתקוף את הבלם הישראלי: "אולי הוא מבלף או אולי הוא חושב שאנחנו מבלפים ויגיע בעלים חדש שיסכים לשלם לו ולקחת את החוזה שלו", והוסיף: "הגענו לרגע הקריטי והזמן אוזל. אני מקווה שההודעה תיכנס לאנשים לראש".

כזכור, אתמול אמר בן חיים ל'סקיי ספורטס': "הפסדתי הרבה כסף בפורטסמות, אבל זה לא העניין. מדובר ביותר מ-2.5 מיליון ליש"ט, אבל אני מוכן להפסיד יותר כסף ולסייע לקבוצה. מצד שני, העלות של המפרק היא לא פחות מהשכר שהיה לי ועל זה אף אחד לא מדבר. אז אני מוכן לקצץ, אבל גם הוא יצטרך לעשות זאת. אני יכול להגיד שכבר הכל סוכם עם המפרק, אבל אז הוא נעלם לנו לחודשיים. זו לא אשמתנו. הוא שכח שצריך לנהל משא ומתן איתנו ולא עם התקשורת".

על הטענות של בן חיים הגיב בירץ' ואמר: "שטויות. קיבלנו מהנושים שכר של 425 אלף ליש"ט להציל את המועדון, אבל לקחנו רק 200 אלף על חצי שנה עבודה. העלויות שלנו הן יותר ממיליון ליש"ט שלא נקבל לעולם". אגב, בן חיים וקאנו טענו עוד כי המועדון חייב להם שלושה מיליון ליש"ט כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully