וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חוזר: לפורטסמות שוב יופחתו 10 נקודות

הקבוצה של טל בן חיים תפתח את 2012/13 בליגה השלישית עם מינוס 10 נקודות בשל המצב הכלכלי הקשה במועדון

הצרות לא מפסיקות לנחות על פורטסמות. הפעם, מדובר בהפחתת נקודות נוספת. פומפי קיבלה הערב (חמישי) הודעה מהליגה הראשונה, כלומר השלישית בהיררכיה באנגליה, כי היא תפתח את העונה הבאה עם מינוס 10 נקודות. ההתאחדות של הליגה הראשונה אמרה שהיא תקבל את החברות של פומפי בליגה, רק במידה שמי שירכוש את המועדון יסכים לעמוד בכמה תנאים, ביניהם כאמור הפחתת נקודות נוספת.

כזכור, לקבוצתו של טל בן חיים הופחתו 10 נקודות גם בעונה שעברה לאחר שנכנסו לפירוק בפעם השנייה בתוך שנתיים ובסופו של דבר גם ירדו מהצ'מפיונשיפ בשל כך. בחודש שעבר, היה נראה שפורטסמות מתרחקת מפירוק לאחר שהתקבלו הצעות לרכישת המועדון מהבעלים לשעבר בלראם צ'אינראי ומועדון האוהדים של הקבוצה, שהבטיח בעצמו להזרים כספים.

כרגע, ובנוסף להפחתת 10 הנקודות, דורשת הליגה הראשונה שהבעלים החדש של פומפי גם יתחייב לשלם את כל המשכורות וכל החובות של המועדון. אם זה לא מספיק, פורטסמות גם תעמוד בפני מגבלות קשות בכל הנוגע להלוואות שירצה המועדון לקחת או החזרי כספים בחמש השנים הבאות.

פומפי מסרה בתגובה: "הנהלת הליגה הסכימה לקבל את הרוכשים המיועדים של פורטסמות. ההסכמה תלויה בכמה תנאים שמבטיחים את היושרה הניהולית והכלכלית של המועדון בעתיד. לליגה יש דרך ברורה לניהול מועדון בצורה הגנה. ולכן הם צריכים להעניק איזון בין מתן הזדמנות נוספת למועדון לאפקט התחרותיות בין המועדונים".

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully