וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי פומפי מתחננים בפני בן חיים, גרנט תומך בהם

ארגון "SOS פומפי" יגיש מכתב לשחקנים הבכירים בבקשה להתפשר ולהציל את המועדון. האקס: "מענישים את האוהדים"

יממה אחרי שהמפרק של פורטסמות התריע שהמועדון עשוי ללכת לפשיטת רגל במידה וטל בן חיים ושבעה שחקנים נוספים יוותרו על חלק משכרם, הודיע היום (שני) ארגון שהקימו אוהדי הקבוצה בשם "SOS פומפי" על כוונתו להגיע לאימון ולחלק לשמונת השחקנים הבכירים מכתב אישי המבקש מהם להגיע לפשרה.

"נאמר לנו שאם לא ניפטר מהשחקנים האלה לא תהיה למועדון ברירה אלא לפשוט את הרגל", אמר חבר הארגון בוב ביץ'. "כמה מהשחקנים האלה טומנים את הראש בחול כי הם רוצים לקבל את כל הכסף שלהם, ואנחנו לא מחפשים עימות איתם ולא מתכוונים לאיים עליהם".

"אנחנו רואים גם בהם קורבנות בסיפור הזה בדיוק כמו כולם", המשיך ביץ'. "אבל אנחנו רוצים לפנות לצד האנושי שלהם ולהסביר להם שאם הם יסכימו לקצץ בשכר הם ייכנסו להיסטוריה של המועדון ככאלה שהצילו אותו מקריסה. אני מקווה שאחד או שניים מהם יקשיבו וייקחו מאיתנו את המכתב, אבל אני לא חושב שכולם יעשו את זה. לצערי רבים מהשחקנים חיים מבועה, אבל אנחנו עדיין לצידם".

מי שהצטרף לקריאות להצלת המועדון הוא אברהם גרנט, שאימן את הקבוצה ב-2010, בעונה בה הופחתו לפומפי תשע נקודות ובסיומה היא נשרה לצ'מפיונשיפ. "זו הייתה שנה נהדרת בגלל הרוח של האוהדים", נזכר גרנט. "אבל זו הייתה גם שנה רעה כי ראשי הפרמיירליג לא מצאו פתרון אחר לאיך להעניש את אלה שעשו דברים רעים לפורטסמות. ולא את האוהדים, השחקנים והמאמנים, ועכשיו לצערי הדברים חוזרים על עצמם".

"הייתה לנו אז קבוצה טובה, אבל ידענו שאין לנו סיכוי לשרוד", המשיך גרנט. "לא רק כי הורידו לנו תשע נקודות, אלא כי בכל יום היה מתרחש משהו לא הוגן אחר. היינו צריכים למכור שחקנים רבים כמו יונאס קאבול, שחקנים אחרים לא היו רשאים לשחק בגלל סעיפים מוזרים בחוזים שלהם כמו ארונה דינדאן שלא היה יכול לשחק כמעט חודשיים".

לגבי עזיבתו בסיום אותה עונה אמר המאמן הישראלי: "רציתי להמשיך בפורטסמות, אבל אף אחד לא ניסה לפתור את הבעיות במועדון, אפילו אז. אף אחד. אני לא מאמין שזה מה שקורה עכשיו, וזה מדהים אותי ששוב מענישים את מי שבאמת אשם במצב. אני עצוב וכועס על מה שקרה, כי מישהו חייב להתעורר ולעשות משהו. פורטסמות מייצגת את הלב של הכדורגל האנגלי, בזמן שקבוצות אחרות הופכות למפעלים. היא מייצגת את הדברים שפעם אהבנו בכדורגל, זה מועדון נפלא עם אוהדים נפלאים, ואני מבטיח לבוא ולבקר בו בקרוב".

אתמול התריע המפרק של המועדון מפני פשיטת רגל קרובה

כך הפך טל בן חיים לשחקן השנוא בפורטסמות

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully