וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים מייצג את כל מה שהשתבש בפורטסמות"

המפרק תקף את הבלם שמסרב לוותר על יתרת חוזהו. חבר הנהלה: "אם הוא לא יתפשר המועדון יקרוס, והוא לא יקבל כלום"

עשרה ימים אחרי שפורטסמות ספגה מהלומה נוספת כשגילתה שראשי הליגה השלישית באנגליה, אליה נשרה הקבוצה, תסכים לקבל אותה רק במידה ויופחתו עשר נקודות ממאזנה בשל הצרות הכלכליות מהן היא סובלת, בפראטון פארק מנסים להימנע מהסתבכות נוספת, ושוב מפנים את האש לעבר טל בן חיים.

הבלם הישראלי הוא אחד משבעה שחקנים בכירים שמסרבים לטענת ראשי הקבוצה להתיר את חוזיהם הכבדים על מנת להוריד את נטל המשכורות שלהם. משכורתו המקורית עומדת על 36 אלף ליש"ט לשבוע, פי 15 מהממוצע בליגה השלישית, וגם אחרי שמפרק המועדון, טרבור בירץ', קבע רף משכורות של 5,000 ליש"ט לשבוע בלבד, בפורטסמות יודעים שחוקי ההעסקה יחייבו אותם להשלים את חובם לבלם וחבריו, מה שעשוי להוביל את המועדון לפשיטת רגל.

"בן חיים מייצג את כל מה שהשתבש בפורטסמות", אמר בירץ', שהשווה את מצבו של הישראלי לזה של ווינסטון בוחארדה, שבתקופתו של בירץ' כמנכ"ל צ'לסי הסכים להתאמן עם קבוצת הנוער ולא לשחק רק על מנת לקבל את משכורתו המלאה ולא לעזוב. "המשכורות המנופחות שלא כללו אופציות יציאה שהובילו אותנו למצב הזה".

"הבעיה לא נגרמה בגלל השחקן וסוכנו, אבל הם לא עוזרים למצב", המשיך בירץ'. "יש לנו עוד שבועיים או שלושה עד ההחלטה הסופית, אבל המועדון נמצא על קצה הסכין. המנג'ר לא יכול להחתים אף שחקן חדש, כי לא ברור אם תהיה פה קבוצה".

קולין פארמרי, אחד הנאמנים שמונו להנהלת הקבוצה, אמר: "בן חיים מרוויח סכומים מטורפים, ואנחנו מנסים להיות הוגנים, כי אם המעסיק שלך מציע לך המון כסף תהיה מטורף לסרב לכך. אבל הבעיה שלו הוא שהוא לא אדם נחמד במיוחד והוא לא שיחק כאן טוב במיוחד, אז הוא מעולם לא זכה לסימפטיה מהאוהדים, שמיקדו את הכעסים שלהם כלפיו, ולא תמיד בצדק".

"אנחנו מקווים שבן חיים ועוד כמה שחקנים יראו את התמונה הגדולה", סיכם פארמרי. "אם הם באמת ייקחו את הסיטואציה הזו עד הקצה, יש סכנה שהמועדון יקרוס בתוך שבועיים והם לא יקבלו כלום.ההצעה שלנו כוללת פיצויים סבירים שיאפשרו להם להרוויח משהו ולמועדון להמשיך להתקיים, אבל במצבנו הנוכחי אין סיכוי שנצליח להעמיד קבוצה שתתחרה בליגה השלישית".

צרות בצרורות: לפורטסמות יופחתו 10 נקודות נוספות

כך הפך טל בן חיים לשחקן השנוא בפורטסמות

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully