וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות הגיש כתב אישום נגד דודו דהאן

2.7.2012 / 22:47

בעקבות התלונה של מכבי חיפה, החליט אבן עזרא כי הסוכן יעמוד לדין בגין עבירה לכאורה על תקנון פיפ"א והקוד האתי

תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד שלום אבן עזרא הגיש כתב אישום נגד סוכן השחקנים דודו דהאן בגין הפרת הקוד האתי של סוכני הכדורגל. זאת בעקבות התלונה שהגישה מכבי חיפה לפיה סוכן השחקנים עבר על תקנון פיפ"א בנוגע לבלם סארי פלאח. האחרון, שלטענת הירוקים מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, עזב בחשאי את הארץ וחתם לשלוש שנים בוואסלוי הרומנית.

כזכור, לפני כשלושה שבועות פורסם בוואלה! ספורט כי חיפה הגישה תלונה רשמית בהתאחדות נגד דהאן, לאחר שפלאח הודה כי יצא ללא אישור לבדיקות רפואיות בגנט. "עיקר התלונה כנגד דהאן הינה בדבר הפרה לכאורה של תקנוני ההתאחדות בישראל ופיפ"א בעניין השחקן פלאח", אמרו אז במועדון.

אבן עזרא דרש מדהאן תגובה תוך שלושה ימים וזה הגיש תלונה נגדית נגד המועדון ובטענה ל"פגיעה בחופש העיסוק באמצעות שידול שחקנים שלא להיות מיוצגים על ידו ולעבור לסוכנים אחרים". בעניין פלאח, שלח דהאן בשבוע שעבר מכתב לאבן עזרא וטען כי חוזהו במכבי חיפה לא תקף מאחר והירוקים לא שדרגו את שכרו כפי שהתבקש מאחד הסעיפים.

כאמור, אבן עזרא החליט בסופו של דבר להגיש כתב אישום נגד דהאן. במקביל, הירוקים כבר הגישו תלונה בפיפ"א נגד התנהלותה של ואסלוי שהחתימה את השחקן למרות שהוא נמצא תחת חוזה. בקבוצה הרומנית מקווים שפיפ"א תיתן אור ירוק לביצוע העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully