וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה תלונה בהתאחדות נגד דודו דהאן

10.6.2012 / 16:50

עוד פיצוץ בין המועדון לסוכן. הירוקים הודיעו כי פנו לאבן עזרא בעניין פלאח. דהאן: "הם בפאניקה מילד בן 20 שרוצה לשחק"

אחרי שקיבלה החלטה חסרת תקדים כי שחקנים שייוצגו על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן יוצבו מיידית ברשימת ההעברות, מכבי חיפה הגישה היום (ראשון), באמצעות יועצה המשפטי אודי שוכטוביץ, תלונה רשמית כנגדו לתובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא. "עיקר התלונה כנגד דהאן הינה בדבר הפרה לכאורה של תקנוני ההתאחדות בישראל ופיפ"א בעניין השחקן סארי פלאח", אמרו בחיפה. כזכור, השחקן הודה בסוף השבוע כי הוא ערך בדיקות רפואיות בגנט וסירב לעמוד בפני ועדת משמעת ולכן נקנס. מנגד בסביבתו טענו כי הקנס שקיבל, 25 אלף שקל, אינו חוקי ויגרום לו להפסיד מאות שקלים בחודש בעונה הבאה. דהאן עצמו כועס מאוד על התנהלותה של מכבי חיפה ואמר בסוף השבוע כי "לא ייכנע לתכתיביה". אביו של השחקן אף קרא ליעקב שחר להתערב בעניין.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי חיפה קיבלה החלטה חסרת תקדים כשהחליטה כי שחקן שייוצג החל מהעונה הקרובה על ידי דהאן יוצב באופן מיידי ברשימת ההעברות. ההחלטה הזאת נובעת כתוצאה ממשקעי עבר בין המועדון לסוכן השחקנים, שייצג ומייצג את סארי פלאח, מוחמד גדיר וחן עזריאל. גורם במועדון, שביקש להישאר בעילום שם, אמר השבוע: "מדובר בהחלטה שקיבל בימים האחרונים הבעלים יעקב שחר. שחקנים שייוצגו החל מהעונה הבאה על ידי דהאן לא ישחקו פה". מנגד, בסביבתו של דהאן היה מי שאמר כי ההחלטה משרתת דווקא אותו. "ההחלטה הזאת רק מוסיפה לכוח שלו", אמרו אז, "דהאן לא מתכופף לרצונות של מכבי חיפה, אלא לרצון השחקנים שלו. הם רוצים שיעבדו על פי העקרונות שלהם, וזה לא מקובל עליו".

דהאן מסר בתגובה: "זה משעשע. אנשי חיפה בפאניקה מילד בן 20 שבסך הכל רוצה לשחק ולא להיות קולב ומסוכן שלא מוכר את שחקניו כפי שמרבית הסוכנים המורשים והלא מורשים עשו ועושים שם בשוטף. במקום להתרכז בלבנות קבוצה שתחזיר את האליפות, הם נפגעים מילד שלא מפחד להגיד להם לא. אוהדי חיפה הם מהטובים בארץ מגיע להם לדעת מעט יותר על המסתתר מאחורי הקלעים בקבוצתם האהובה, אבל אשמור לעצמי מתי והיכן אומר את הדברים".

לידיעה הבלעדית על הפיצוץ בין חיפה לדהאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully