וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן להתאחדות: "חוזהו של פלאח לא תקף"

27.6.2012 / 8:54

המתיחות עם מכבי חיפה נמשכת, הסוכן טען במכתב: הבלם לא מחויב לקבוצה. בחיפה הגיבו: "כמו גולסה, הוא לא יעזוב בקלות"

מספר ימים אחרי שהתברר כי אכן עבר בדיקות רפואיות בגנט ללא ידיעת המועדון, במכבי חיפה ממתינים שהבלם סארי פלאח יודיע היכן הוא שוהה ביממה האחרונה. הדיווחים שהגיעו אמש בנוגע לשהותו של השחקן בגרמניה מעלה חשד שהוא נסע להיפגש עם סוכנו במטרה לחתום בקבוצה אחרת.

אתמול הגיע מידע לפיו בנוסף לשלוש הקבוצות המעוניינות בשחקן, גנט, סטנדרד ליאז' וויסלה קרקוב, סוכנו של פלאח עניין גם את ליירסה הבלגית ולגיה ורשה הפולנית בשחקן, אך בסביבתו של פלאח טוענים כי אין סיכום עם אף קבוצה בשלב הזה.

מבדיקה שערכנו אתמול מתברר כי במכתב ששלח סוכנו דודו דהאן לתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, נכתב כי: "חוזהו של פלאח במכבי חיפה אינו תקף". הטענה העיקרית שעליה מתבסס דהאן: פרקליטו של השחקן יידע אותו כי חיפה טרם שדרגה את חוזהו, שמתבקש לטענתו על פי אחד הסעיפים בחוזה.

בחיפה, מנגד, מגיבים בחומרה על המקרה. ראשי הקבוצה הופתעו אתמול מאוד לאחר שהבלם לא הגיע לאימון הערב למרות שבאותו בוקר הוא ערך בדיקות רפואיות והגיע למתקן האימונים בכפר גלים. "אם יתברר שפלאח נסע שוב כדי לסכם בקבוצה אחרת, הוא יתאמן העונה בעיקר באזור המדרגות ויחטוף עונש שילמד אותו לקח ויסביר לו איפה הוא נמצא", הגיב גורם בכיר בחיפה בחריפות. "לא די לו ללמוד ממקרה אייל גולסה כדי להבין שמועדון כמו מכבי חיפה לא יאפשר לאף שחקן לעזוב אותו בקלות?".

טואטחה לבוררות?

המגן טאלב טואטחה לא מתכוון להגיע לאימון גם היום, זאת בעקבות הסירוב בו נתקל כשביקש לשדרג את חוזהו ביחס להצעה שהגישה לו חיפה – 90 אלף דולר לעונה בחוזה לחמש שנים. ייתכן שטואטחה ייקרא לשיחה נוספת עם סוכנו דדה חדד בניסיון לפתור את הסאגה, ואם זה לא יקרה הוא יפנה לבוררות. השחקן דורש לשחררו לפ.צ קלן או לקבוצה אחרת אם חוזהו לא ישודרג ובחיפה ינסו לשים סוף לעניין לפני אימון הבכורה מחר. "אין ספק שטאלב הוא בין המגנים הטובים בישראל. נקווה שהם יגיעו לפתרון", אמרו שחקנים בקבוצה.

חן עזרא אמור להגיע לאימון מחר ובמועדון מקווים לסגור עסקה נוספת עד אז, משום שהוא השחקן הבכיר מבין השלושה שחיפה החתימה עד עכשיו. הנשיא יעקב שחר הבהיר כי רק התגמשות מצד גודוי קרוס, שניקולאס אולמדו משמש כקפטן שלה, תביא להחתמתו. הסיבה: הסכומים שהיא דורשת אינם ריאלים לשחקן בן 29. סוכן השחקנים פיני זהבי מנסה לסייע בעסקה כדי שזו תצא לפועל.

עסקת קובי מויאל תצא בקרוב לפועל אם השחקן יוותר על הרעיון לצאת לאירופה. הקשר הסנגלי של אקדמיקה הפורטוגלית, פאפה סו (26), הוצע לקבוצה והוא יילקח בחשבון במקרה שהשניים לא יגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully