וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פאלח שוב נעלם, במועדון שוב חוששים

26.6.2012 / 18:20

הבלם הצעיר לא הגיע לאימון הערב, הקשר עימו נותק והירוקים חוששים כי המריא לחו"ל. אביו: "לא נראה לי שייצא בלי להודיע לי"

במכבי חיפה זועמים על הבלם סארי פאלח שלא הגיע לאימון הערב. בשעות האחרונות נותק עימו הקשר ובמועדון לא הצליחו לאתרו. בקבוצה חוששים כי הבלם שוב יצא לחו"ל, אם כי אביו, אפיף פלאח אמר הערב: "לא נראה לי שסארי ייצא לחו"ל בלי להודיע לי. אם הוא היה רוצה לעזוב את הארץ, הוא לא היה מגיע לאימון היום".

מוקדם יותר הבוקר אכן הגיע הבלם הצעיר לאימון של חיפה ואף עבר בדיקות רפואיות, למרות שאמר אמש למקורביו כי הוא לא מתכוון לפקוד את פתיחת האימונים. כזכור, השחקן רוצה לעזוב לבלגיה אבל הירוקים דורשים עבורו שני מיליון דולר. לא מן הנמנע כי גם פלאח יפנה לבוררות או יבקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת. גנט, סטנדרד ליאז' וויסלה קרקוב הוזכרו כמועמדות לקלוט את הבלם. בחיפה טוענים שגם אם יסכם באחת מאלה, או בקבוצה אחרת, לא יורשה לו לעבור אלא אם יביא הצעה בסך לפחות שני מיליון דולר.

איציק כהן זומן לתחילת האימונים כיוון שלא מצא קבוצה, ואם פלאח יעזוב ייתכן שהוא יישאר בקבוצה.

לאחר שאתמול התגלעו חילוקי דעות בין הצדדים, מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה לא נטל היום (שלישי) חלק בהכנות של מכבי חיפה. על פי ההערכות, טואטחה ימתין לאימון הבכורה ביום חמישי ואם לא יוצע לו אז לשדרג את חוזהו, הוא יבקש לעזוב ואף עשוי לפנות לבוררות במטרה לקבוע את מחירו.

כזכור, טואטחה כבר סיכם בתחילת העונה לחמש שנים במועדון, אך לבסוף הודיע כי ההצעה בגובה 70 אלף דולר לעונה אינה ראויה, והוא דורש העלאה נוספת. אתמול הציעה חיפה 90 אלף דולר, אבל המגן דורש 120 אלף דולר. בחיפה טוענים כי התחשיב נעשה על בסיס העובדה ששחקן בן 20 מרוויח שכר חייל, וכיוון שטואטחה אינו משרת בצבא, השכר הממוצע שווה לשחקנים ישראלים ששכרם שודרג לאחר הצבא.

באשר לעסקת קובי מויאל, אתמול נרשמה התקדמות מסוימת כשהנשיא יעקב שחר שוחח עם מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, לגבי העברת מויאל תמורת שחקנים וכסף.

כזכור, לפני כחודשיים פורסם בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה מעוניינת במויאל במסגרת עסקת חליפין, כשחיים מגרלשווילי, חן עזריאל ואולי שחקן נוסף יגיעו לבירה. חיפה צפויה להציע לבית"ר כ-600 אלף יורו תמורת השחקן, כשהשחקנים יעברו לבית"ר בהשאלה במסגרת העסקה. בחיפה שוקלים לרכוש את מויאל ולהחתים גם את ניקולאס אולמדו, ובכך ליצור תחרות גדולה על עמדת הקשר האחורי, יחד עם תמיר כהן וגוסטבו בוקולי. "בכל עמדה צריך לפחות שני שחקנים, אין סיבה שלא יהיו ארבעה קשרים אחוריים", אמרו אתמול בחיפה.

חיפה הודיעה כי שחקן הרכש החדש, חן עזרא, יגיע לאימון ביום חמישי. הסיבה לכך: השחקן עדיין לא חתם רשמית על ההסכם מול חיפה, המורה על אופן התשלום עבור 25 האחוזים בהם הוא מחזיק. המטרה היא להחתים את עזרא ושחקן נוסף עד סוף השבוע, זר או מויאל, עד סוף השבוע במטרה להציג את שחקני הרכש בפני האוהדים ובכך להאיץ בטווח הקצר את מכירת המנויים. המאמן ראובן עטר הורה לשחקנים לכבות טלפונים ניידים לפני פתיחת כל אימון.

הקשר הסנגלי של אקדמיקה הפורטוגלית, פאפה סו (26), הוצע לקבוצה בשבוע שעבר על ידי סוכנו. העברתו של השחקן נשקלת רק במקרה שאולמדו ומויאל לא יגיעו לקבוצה. קודם לכן שיחק סו בשאטורו הצרפתית.

עדכון ראשון: 8:25

לידיעה על כוונתו של טואטחה להחרים את אימון הבכורה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully