וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה ביקש שדרוג משמעותי, מכבי חיפה סירבה

25.6.2012 / 20:00

סוכנו של המגן נפגש עם צ'יזיק וקיבל הצעה לחתום על החוזה החדש. טואטחה דורש 120 אלף דולר, ייעדר מאימון הבכורה?

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה ביקש שדרוג משמעותי בחוזהו וזאת בתמורה להישארותו בקבוצה, כך עולה מפגישה שנערכה היום (שני) בין סוכנו דדה חדד למנכ"ל איתמר צ'יזיק. חיפה הציעה לטואטחה חוזה המוערך בכ-90 אלף דולר לעונה, הצעה משופרת ביחס לחוזה הקודם שהוצע לו (70 אלף דולר לעונה לארבע שנים). המגן, שדורש כ-120 אלף דולר, לא הסכים לחתום על חוזה חדש והודיע כי במצב העניינים הנוכחי, הוא יעדיף לצאת לאירופה. יש לציין כי המגן השמאלי שמואל שיימן, ירוויח בעונה הבאה סכומים גבוהים הרבה יותר ונראה כי זו אחת הסיבות לדרישותיו של טואטחה. חיפה תדרוש כשני מיליון יורו עבור השחקן ובשלב זה עדיין לא ידוע אם טואטחה, שמבוקש בפ.צ. קלן ובמספר מועדונים בבלגיה, יישאר בקבוצה. כרגע, לא ברור האם טואטחה יגיע מחר לאימון.

מכבי חיפה הבהירה לגנט הבלגית כי היא דורשת שני מיליון דולר על כרטיסו של סארי פלאח. בסביבתו של השחקן, ששמעו על כך מהמועדון הבלגי, אישרו את הפרטים. כעת, פלאח דורש מחיפה לשדרג את חוזהו לפני פתיחת העונה הרשמית ביום חמישי. במועדון לא אהבו את ההתניה ואתמול אמר גורם במועדון בעניין הזה: "כדאי לסארי להגיע לאימון מחר. יש לו חוזה, חבל שהוא יישאר בלי משכורת". מנגד, בסביבתו של השחקן מתנגדים שהשחקן יישאר בקבוצה במצב הקיים. "הוא אחד הבלמים הטובים בליגה, איפה נשמע דבר כזה שהוא ישחק במועדון תמורת אלף שקל בחודש, אחרי הקנס?".

כפי שפורסם אתמול, חיפה תעביר לנתניה 3.7 מיליון שקל תמורת 75 אחוז מכרטיסו של חן עזרא. הקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא שחקן הרכש השלישי שמחתים ראובן עטר במכבי חיפה אחרי המגנים שמואל שיימן (חתם לשנתיים) ועודד אלקיים (שלוש שנים). הירוקים נמצאים במגעים מתקדמים גם עם הקשר הארגנטינאי ניקולאס אולמדו, לו הוצע חוזה בשכר של 320 אלף דולר לעונה. גם קובי מויאל נמצא חזק בתמונה. עסקת העברתו של קובי מויאל תמורת כסף ושחקנים עדיין על הפרק, ובימים הקרובים צפויה להיערך שיחה עם סוכניו בעניין.

מייק מקאב, סוכנו הדרום אפריקאי של פיטר מסיללה, סיפר כי השחקן צפוי להישאר גם בעונה בספרד. מסיללה הושאל בעונה שעברה לחטאפה, אך זו לא צפויה לממש את האופציה לרוכשו. בכל מקרה, השחקן לא יחזור למכבי חיפה. מקאב: "לחטאפה יש עד סוף החודש לממש את האופציה, אבל יש הצכות מקבוצות אחרות בספרד ואני מעריך שהוא יישאר בלה ליגה. נדע יותר בשבוע הקרוב".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully