וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה העברת חן עזרא

24.6.2012 / 13:59

הירוקים ישלמו לנתניה 3.7 מיליון שקל עבור 75 אחוז מהכרטיס ומיליון שקל לשחקן שיחזיק בשאר האחוזים: "חלום שמתגשם"

אחרי משא ומתן ארוך בין כל הצדדים, חן עזרא עובר בשעה טובה למכבי חיפה. היום (ראשון), סוכמה העברת הקשר ממכבי נתניה למכבי חיפה, שם יתאחד עם מאמנו בעונה שעברה ראובן עטר. על פי ההודעה הרשמית שהוציאה חיפה, השחקן יגיע לפתיחת אימוני הקבוצה, כבר ביום חמישי הקרוב. עזרא הגיב לסיכום ואמר: "שמח להגיע. זה חלום שמתגשם עבורי. כיוונו אותי מלמעלה להגיע לכאן". לאחר מכן אמר גם לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מאושר להצטרף למועדון הגדול בישראל. בהזדמנות זו אני מודה למכבי נתניה, שהייתה עבורי קודם בית חם ואוהב, על ההזדמנות שקיבלתי. מרגע זה כולי נתון להצלחת מכבי חיפה, ובעזרת השם אצליח".

מכבי חיפה תעביר למכבי נתניה תמורת 3.7 מיליון שקל תמורת 75 אחוז מכרטיסו של השחקן. בנוסף, ישלמו הירוקים לעזרא כמיליון שקל עבור 25 אחוז מהכרטיס בעסקת תשלומים לטווח הארוך וזאת משום שהשחקן עצמו מחזיק ביתרת הכרטיס.

כזכור, עזרא סיכם כבר בשבוע שעבר על חוזה לארבע שנים והוא ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה. הקשר בן ה-23 כבש בעונה שעברה 12 שערים במדי מכבי נתניה והוא עובר לתחנה השלישית בקריירה אחרי ששיחק בעבר כמושאל גם בהפועל כפר סבא בליגה הלאומית.

עזרא הוא שחקן הרכש השלישי שמחתים ראובן עטר במכבי חיפה אחרי המגנים שמואל שיימן (חתם לשנתיים) ועודד אלקיים (שלוש שנים). הירוקים נמצאים במגעים מתקדמים גם עם הקשר הארגנטינאי ניקולאס אולמדו, לו הוצע חוזה בשכר של 320 אלף דולר לעונה. חיפה מעוניינת בקשר אחורי נוסף ושמו של קובי מויאל עדיין על הפרק במסגרת עסקת חליפין עם בית"ר ירושלים.

בפברואר פירסמנו: הגעת עטר לחיפה תביא גם את עזרא

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully