וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגעת עטר תקדם את עסקת עזרא

22.2.2012 / 10:22

בחיפה החליטו לגשש אצל המאמן הבא לפני ביצועה. בן הרוש על הכוונת. התכנון: החזרת פיליאבסקי, צירוף שני קשרים וחלוץ

הגעת ראובן עטר למכבי חיפה בעונה הבאה עשויה להוות חותמת סופית לעסקת חן עזרא, שמועמד לעבור בקיץ למדים הירוקים. גורם בכיר במכבי חיפה אישר אתמול (שלישי) כי חיפה תתייעץ עם המאמן הבא לפני שתחליט לגבי עזרא, ושם מעריכים כי אף מאמן לא יסרב לעסקה כזאת. הקשר ידוע כבן טיפוחיו של עטר, שירצה להביא אותו לכל קבוצה שאליה יעבור. גם אם עטר לא יגיע, הסיכויים לעסקת עזרא עדיין גבוהים.

מקורב לעסקה אישר אתמול כי לפני תום מועד ההעברות נערכה שיחה משולשת בין יעקב שחר לחברי הנהלת מכבי נתניה, קובי בלדב ועו"ד גיל לב. בשיחה הזאת עלתה אפשרות שחיפה תצרף את עזרא וככל הידוע עלה גם שמו של המגן השמאלי עמרי בן הרוש, שנמצא על הכוונת לקראת העונה הבאה.

על פי שיחות שנערכו לאחרונה עם סוכני שחקנים, חיפה מעוניינת להחזיר בעונה הבאה את אנדריי פיליאבסקי, לצרף שני קשרים (קשר אחורי זר וקשר נוסף במרכז השדה) וחלוץ בכיר במקום דניאל צסארץ, שעדיין פצוע ולא מותיר את חותמו. ההערכה היא שחיפה תמכור שני שחקנים. בשלב זה טאלב טואטחה מעדיף לצאת רק לגרמניה, אבל לא יפסול אופציות אחרות. ייתכן שבהמשך יגיעו נציגים של מועדונים שונים לראות אותו. הדבר נכון גם לגבי שחקנים אחרים של מכבי חיפה. במועדון הבהירו אתמול שלא ישחררו שחקנים בקלות.

המגן אייל משומר מקווה לקבל היום זימון לנבחרת ישראל, לקראת פרסום הסגל היום בצהריים למשחק מול אוקראינה. גוטמן מתכוון לזמן את יובל שפונגין, אך לא בטוח שיזמן את דני בונדר (וולגה) שנמצא בפגרה בליגה הרוסית. משומר ערך אימון מלא היום, וכמוהו גם יניב קטן וניר דוידוביץ' שצפויים להיות כשירים למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. לא ברור עדיין האם השוער יחזור להרכב.

בנושא אחר: במועדון החליטו להמתין מספר שבועות כדי להחליט האם לתגמל את השחקנים עבור ההשתתפות באירופה. נראה כי במידה שחיפה תזכה בגביע המדינה או תגיע לאירופה דרך הליגה השחקנים יקבלו מענק כזה, כדי לתגמל אותם בדרך עקיפה על ההישג.

הערכה: מכבי חיפה תמכור לפחות שני שחקנים בקיץ

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully