וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מכבי חיפה תמכור שני שחקנים בקיץ

20.2.2012 / 9:56

ללא קשר לגישושים מצד טולוז ובוכום, מספר שחקנים עשויים לעזוב. תורג'מן מבין: "צריך לתרגם את המצבים ליותר שערים"

"איבדנו הזדמנות טובה להתקרב למקום הרביעי, אבל משהו במשחקי החוץ לא דופק העונה. אולי זאת בעיה פסיכולוגית, אבל עובדה שיש לחץ ובעיה עם הנעת הכדור בחלק הקדמי. אפשר לסיים את העונה הזאת עם טעם טוב, חבל שנאבד אותה". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר התיקו אמש (ראשון) מול בני יהודה, שמנע ממנה להתקרב עד לכדי שלוש נקודות מהמקום הרביעי. חיפה לא ניצחה בחוץ בששת המשחקים האחרונים שלה, מאז הניצחון 1:4 בטדי בחודש נובמבר. הקבוצה גם לא כבשה בשלושת משחקי החוץ האחרונים, מה שמעורר דאגה לגבי ההמשך. במועדון התאכזבו מהיכולת שהציג סיידו יאיא, שהציג משחק מפוזר.

יוריצה בוליאט ואדין צוצאליץ' זכו למחמאות, אבל כפי שכבר פורסם הכוונה היא להחזיר את אנדריי פיליאבסקי על חשבון הבלם הקרואטי בתום העונה. טאלב טואטחה שסבל מזעזוע מוח קל אמור לשוב לאימונים כרגיל. לגבי החוזה עליו אמור לחתום המגן, מקורב לעסקה טען אתמול כי העיכוב בחתימה הסופית אינו קשור לשדרוג, אלא לאפשרות שייצא לחו"ל במידה ותוגש הצעה עבורו.

נציגי טולוז הצרפתית ובוכום הגרמנית הגיעו לצפות אתמול בשישה שחקנים והם טאלב טואטחה, מוחמד גדיר, אייל גולסה, אלון תורג'מן, סארי פאלח ויאיא. אחד המועדונים כבר יצר קשר עם אחד השחקנים ברשימה, אך מכיוון שהוא מחזיק בחוזה טרם נעשתה פניה למכבי חיפה. גולסה נמצא בתוך השירות הצבאי שלו, אבל אם תגיע הצעה ממשית ייתכן שיעזוב בתום העונה, באישור מכבי חיפה כמובן. ההערכות בחיפה מדברות על מכירה של לפחות שני שחקנים בקיץ הקרוב, מבין הרשימה שהוזכרה קודם. ייתכן ששחקן אחד או יותר יעברו לגרמניה. ככל הידוע, נציג בוכום הוא סוכן שעובד עם מספר מועדונים נוספים בגרמניה, ביניהם נירנברג והאנובר.

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל שמחים בגלל הדרך, שחשובה יותר. אנחנו מתקדמים ושואפים להמשיך ככה", אמר תורג'מן לגבי המשחק אמש. "אני שמח שאנחנו לאט לאט מתחברים ואני מקווה שנתרגם את זה לניצחונות".

"אני שמח שאני מקבל דקות, אני מקווה להוכיח את עצמי יותר", הוסיף החלוץ שכבש ארבעה שערים מאז שהגיע למכבי חיפה, מהם שלושה בחודש האחרון, "אני צריך לתרגם את המצבים ליותר שערים, כמו שאני יודע לעשות. המטרות העונה הן כרטיס לאירופה והגביע. בבית אנחנו יותר טובים מאשר במשחקי החוץ. המשחק מול בית"ר הוא לא עוד משחק, יהיה קשה אבל ברור שאנחנו רוצים לנצח".

צפו בתקציר ה-0:0 בין מכבי חיפה לבני יהודה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully