וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נציגי בוכום וטולוז צפו במספר שחקנים

טואטחה, פלאח, תורג'מן ויאיא על הכוונת של הגרמנים. הצרפתים חזו בגולסה וגדיר. אבוקסיס: "זכותו של הקהל להביע מחאה"

בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 במשחק קצבי עם מצבים ליד שני השערים. בעקבות התיקו, השתיים צמודות במקומות החמישי והשישי כשלזהובים יתרון של נקודה אחת ובארבעת המחזורים שנותרו עד תום העונה הסדירה, שתי הקבוצות ימשיכו להיאבק על המקום בפלייאוף העליון.

נציגים של קבוצות בוכום וטולוז נכחו הערב בבלומפילד ועקבו אחרי מספר שחקנים של מכבי חיפה שנמצאים בתוכניות לקראת חלון ההעברות בקיץ. הקבוצה הגרמנית צפתה בטאלב טואטחה, סארי פלאח (אחריו עקבו לאחרונה גם דורטמונד ו-ויסלה קרקוב), אלון תורג'מן וסיידו יאיא. הנציגים הצרפתים עקבו אחרי אייל גולסה ומוחמד גדיר.

אגב, טואטחה נפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף במהלך ההפסקה על ידי סארי פלאח. בדיקה גילתה כי טואטחה סובל מזעזוע מוח קל והוא ינוח בימים הקרובים.

עוז ראלי שחקן בני יהודה (שמאל) מול טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם נצפה, גם נפצע. טואטחה/ברני ארדוב

עוד לפני המשחק, אוהדי בני יהודה החריפו את המחאה נגד מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס. אוהדי הזהובים תלו שני שלטי ענק עם הכיתוב "בני יהודה בת 76, אבוקסיס בן שנה" ו-"בני יהודה גדולה על אבוקסיס". בנוסף, כשעלה אבוקסיס אל כר הדשא, אוהדי בני יהודה ליוו אותו בקריאות בוז.

אבוקיס התייחס למחאת הקהל ולסיכוי שיצטרף לאלי גוטמן כעוזר מאמן הנבחרת: "זכותו של הקהל להביע את מחאתו ודעתו. אני לא מגיב על הדברים האלה. אנחנו נעשה את שלנו כדי להצליח וזהו. כרגע הצטרפות לנבחרת לא רלוונטית. בסוף השנה, אני אראה ואחליט. כרגע אני גאה בקבוצה שעושה תוצאות טובות וזה הכי חשוב".

על המשחק אמר: "אני מרוצה מהנחישות, הרצון, העמידה. יותר מזה אי אפשר להיות מרוצה כי מבחינת כדורגל זה לא היה משהו. עמדנו יחסית טוב מול קבוצה טובה בתקופה טובה. בחלק ההתקפי לא היינו מספיק חדים, בהגנה היינו טובים. אתם רואים כמה קבוצות יש בחלק העליון וברור שיהיה מאבק קשה על הפלייאוף העליון".

אלישע לוי: "לא אוהבים 0:0"

מכבי חיפה סגרה משחק חוץ שישי ברציפות ללא ניצחון, אבל אלישע לוי היה מרוצה: "ראינו שתי קבוצות שרוצות לנצח. 0:0 זו לא תוצאה שאנחנו אוהבים. אבל בדקות שהיינו טובים לא תירגמנו את זה לתוצאות. היינו מאורגנים ומסודרים, אבל זה חייב להיות מהיר ויותר יצירתי. בשבוע שעבר היו לנו הרבה בעיטות לשער, היום לא וזה חבל אבל זו הסיבה שהמשחק נגמר ב-0:0. כדי לנצח בחוץ נצטרך הרבה יותר אחריות ומוטיבציה ולהיות הרבה יותר נועזים. אני מקווה שזה יקרה כי די התייצבנו בזמן האחרון".

לוי התייחס גם למטרות שנותרו לירוקים עד לתום העונה: "קרית שמונה עושה דברים נהדרים. אנחנו רוצים להגיע לאירופה ולסיים בפלייאוף העליון. צריך להמשיך ללכת בדרך, לתת קרדיט לשחקנים צעירים. גם מכבי חיפה יכולה לחוות שנה כזו, למרות שהתרגלנו לסטנדרטים גבוהים. נעבור גם את זה ומכבי חיפה תצא מחוזקת".

מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו ב-0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully