וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי פלאח חתם בואסלוי

27.6.2012 / 19:22

הבלם שהסתכסך עם מכבי חיפה וטען שחוזהו בקבוצה לא בתוקף חתם ל-3 שנים ברומניה. בחיפה תקפו: ”זו עבירה על חוקי פיפ”א”

דודו דהאן הודיע הערב (רביעי) שסארי פלאח חתם היום לשלוש שנים בקבוצת ואסלוי הרומנית, שם הוא ירוויח 200 אלף יורו לעונה. הבלם בן ה-21 המריא לאוסטריה שם נמצאת הקבוצה הרומנית במחנה אימונים, וחתם בקבוצה. השניים סיפרו שהם התקבלו בחום במחנה הרומני.

הצעד הזה הוא עוד שלב בסאגה המתפתחת בין מכבי חיפה לפלאח בשבועות האחרונים. הבלם התעיר המריא מוקדם יותר הקיץ לבלגיה ועבר בדיקות רפואויות בגנט, אבל לבסוף חזר לישראל ואפילו התייצב בתחילת השבוע לאחד מאימוני חיפה. יחד עם זאת, אתמול פלאח שוב נעלם לקבוצה ואנשיה לא הצליחו לאתרו.

במכבי חיפה תקפו את ההחלטה של פלאח, וגורם במועדון אמר הערב: "לסארי פלאח יש חוזה לעוד שתי עונות במכבי חיפה. אם הוא חתם ברומניה הוא עבר על תקנות ההתאחדות לכדורגל ופיפ"א ולכן החוזה שלו לא תקף. פלאח יצטרך לחזור לארץ או לחלופין להביא קבוצה שתגיע איתנו להסדר". בחיפה מתכוונים לפנות לקבוצה הרומנית ולהודיע כי חוזהו של השחקן אינו תקף.

כזכור, הבוקר פרסמנו כי במכתב ששלח סוכנו דודו דהאן לתובע ההתאחדות לכדורגל נכתב כי: "חוזהו של פלאח במכבי חיפה אינו תקף". הטענה העיקרית שעליה מתבסס דהאן: פרקליטו של השחקן יידע אותו כי חיפה טרם שדרגה את חוזהו, שמתבקש על פי אחד הסעיפים בחוזה.

ואסלוי סיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה הרומנית - ההישג הטוב ביותר בתולדותיה. בנוסף, בשנה שעברה היא העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. את הקבוצה מאמן אוגוסטו אינאסיו הפורטוגלי ובשורותיה משחקים שחקנים מברזיל, ארגנטינה, פולין, פורטוגל, מוזמביק, סנגל, בולגריה, זימבאבווה, גאנה, ליטא ומולדובה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון מתכוונים לתקן הוראה חדשה בעונה הבאה ולחייב שחקנים להתגורר באזור הצפון, ולא במרכז. הסיבה לכך, לדברי גורם במועדון, נובעת ממה שהוגדר כ"פיזור גיאוגרפי לא נכון שהשפיע בעונה החולפת על חלק מהשחקנים". לפי שעה, מספר שחקנים הגרים במרכז ייאלצו להעתיק את מגוריהם לצפון.

דהאן במכתב להתאחדות: חוזהו של פלאח לא בתוקף

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully