וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: במועדון שוקלים לחייב שחקנים להתגורר בצפון

4.5.2012 / 12:54

ע"פ הצעה שעלתה, חלקם לא יוכלו להתגורר במרכז. עטר הודיע לשחר: מעוניין בעזרא ובן הרוש. גולסה לא בסגל למכבי ת"א

במכבי חיפה שוקלים לתקן הוראה חדשה בעונה הבאה ולחייב שחקנים להתגורר באזור הצפון, ולא במרכז. ההצעה הזאת עלתה במסגרת שיחות פנימיות שנערכו במועדון בחודש האחרון. הסיבה לכך, לדברי גורם במועדון, נובעת ממה שהוגדר כ"פיזור גיאוגרפי לא נכון שהשפיע בעונה החולפת על חלק מהשחקנים". אם ההחלטה תתקבל, מספר שחקנים הגרים במרכז ייאלצו להעתיק את מגוריהם לצפון.

בעניין אחר: ראובן עטר הודיע לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי הוא מעוניין בקשר חן עזרא ובמגן עמרי בן הרוש, שצפויים להצטרף למכבי חיפה מיד לאחר סיום העונה. בחיפה סיפרו הבוקר כי קיבלו הבטחה ממנכ"ל נתניה קובי בלדב לזכות ראשונים על שני השחקנים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. "שניהם מאוד רוצים להמשיך עם עטר בעונה הבאה, הסיכוי שהעסקה תתממש גבוה", אמר מקורב לעסקה הבוקר.

ללא קשר, האנובר הגרמנית עדיין עוקבת אחר טאלב טואטחה וייתכן שתפנה לחיפה בתום העונה. עטר רוצה להביא שחקן הגנה אחד או שניים (את בן הרוש, השני תלוי בהחלטה לגבי פיליאבסקי, שיזומן לתחילת האימונים ורק אז תתקבל החלטה לגביו, א"י) קשר אחורי ישראלי (קובי מויאל המועמד המוביל, גם קובי דג'אני הוזכר) וזר בכיר, ושני חלוצים – ישראלי וזר. שלומי ארבייטמן פצוע ובשלב זה ירצו במועדון לראות האם יתאושש מהפציעה, לפני שיחליטו אם לפנות אליו. דקל קינן עדיין לא הסכים לחזור לישראל וכל עוד לא ישנה את דעתו, חיפה לא תפנה אליו. ההתלבטות לגבי פיליאבסקי נובעת מהרצון להפוך את מרכז ההגנה למהיר יותר.

כפי שפורסם אתמול, חיפה חידשה את המעקב אחר קשר מ.ס אשדוד, ניר ביטון. האחרון מעדיף לצאת לחו"ל בעונה הבאה, ולכן לא ברור האם יגיע לקבוצה. רשימת השחקנים של מכבי חיפה כללה גם את פיראס מוגרבי, אבל בחיפה החליטו לרדת ממנו אלא אם עסקת עזרא או בן הרוש תתפוצץ. מויאל עשוי להגיע במסגרת עסקת החלפת שחקנים. כזכור, בית"ר הבהירה לחיפה כי היא מעוניינת בחיים מגרלישווילי, חן עזריאל וסינטאיהו סלליך. האחרון מחכה להחלטה של עטר לגביו, ונראה שיחזור לקבוצה. את השניים האחרים חיפה מוכנה להשאיל לבית"ר.

שחקן נוסף ברשימה: גיא אסולין, שעשוי לעזוב את ברייטון ולחזור לישראל. בחיפה מאמינים שיהיה אפשר להגיע להסכמה עם פיני זהבי כדי שילחץ על השחקן לעשות את הצעד הזה. במועדון ממשיכים לנסות למצוא פתרון בנוגע ליוריצה בוליאט. השחקן לא יימכר, אלא יושאל, והשאלה היא האם חיפה תמצא קבוצה שתסכים לממן את שכרו, כ-250 אלף יורו לעונה, אחרי עונה פושרת מבחינתו. למרות ההערכה אליו, גם סיידו יאיא יעזוב.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. דלה ימפולסקי צפוי לשוב להרכב, כשויאם עמאשה אינו כשיר במאת האחוזים, בעוד שאייל גולסה שנפצע בחצי גמר הגביע לא ייכלל בסגל, וכך גם אייל משומר הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully