וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את קובי מויאל, בית"ר תדרוש כסף ושחקנים

בבירה מעוניינים במגרלישווילי לעונה נוספת וגם בסלליך ובעזריאל, בחיפה לא יעמדו בדרכו. חן עזרא צפוי לסגור

מכבי חיפה הכריזה היום (שני) על מינוי מאמן חדש לקבוצה, אבל מאחורי הקלעים ממשיכים להתנהל מעקבים אחר שחקנים. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל מועמד להגיע לקבוצה בעונה הבאה ואילו חן עזריאל עשוי לעשות את הדרך חזרה לבירה, כשבחיפה כבר הודיעו כי הם לא מתכוונים לעמוד בדרכו במידה וירצה לעזוב. כעת מתברר שעלתה אפשרות לעסקת חילופי שחקנים בין הקבוצות. בנוסף לעזריאל, בית"ר מעוניינת בהשאלת חיים מגרלישווילי לעונה נוספת וגם בסינטאיהו סלליך שחוזר מהשאלה, אם כי נראה שראובן עטר לא יסכים לוותר עליו.

מויאל נמצא במעקב של החיפאים עוד מתחילת העונה והוא זוכה להערכה גם בקרב הנשיא יעקב שחר ועוזר המאמן הנוכחי אריק בנאדו. למויאל יש חוזה לעונה נוספת בבירה, ובבית"ר ירצו להרוויח נתח ממכירתו לפני שיהפוך לשחקן חופשי. בינואר האחרון הציעה באמצעות סוכן השחקנים לירן עטיה אודסה האוקראינית 650 אלף יורו עבור השחקן, אך נתקלה בסירוב של איציק קורנפיין שדרש מיליון יורו, הסכום בו רכשה חיפה את עזריאל. אם העסקה תצא לפועל, בית"ר תקזז מהסכום את עסקת העברת השחקנים.

שחקן אחר שאמור להגיע למכבי חיפה הוא חן עזרא. פניה לא רשמית למכבי נתניה כבר נעשתה, ובימים הקרובים יואץ המשא ומתן לצירופו של השחקן. חיפה, כזכור, עוקבת במקביל גם אחר עומרי בן הרוש ופיראס מוגרבי מנתניה. הסקאוט אלון חרזי כבר קיבל הוראה לחפש קשר אחורי וחלוץ בכירים. בקרוב מאוד, לאחר סיום העונה, הוא צפוי להיפגש עם עטר ולהגיש לו את רשימת השמות לעונה הבאה. בחיפה הדגישו היום כי: "העונה עדיין לא נגמרה, ויש לפנינו משימות רבות, להשיג את המקום השני בליגה ולזכות בגביע. כל עוד אלישע לוי לא סיים את העונה, נמשיך לכבד אותו".

ראובן עטר מונה למאמן מכבי חיפה

הכדורגל הישראלי מפרגן לראובן עטר על המינוי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully