וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר הודיע: ראובן עטר מאמן מכבי חיפה

23.4.2012 / 10:55

יעקב שחר הודיע במפתיע: ראובן עטר יאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה במקום אלישע לוי. שחר: ”מצפים לתקופה מעניינת בהנהגתו”. עטר הודה: "מתרגש מאוד לשוב לקבוצת נעוריי"

קובי אליהו

יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, הודיע היום (שני) רשמית: ראובן עטר יהיה מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה. שחר ידע שהנושא של האלימות אמור היה להיות גולת הכותרת של מסיבת העיתונאים, אך פתח ואמר די במפתיע: "אתמול נפגשתי עם אלישע לוי, סיכמנו קדנציה יפה של ארבע שנים. אלישע ייצא לדרכו ואנחנו מאוד גאים שבחרנו אותו, שעזרנו לו להתבטא עם ההישגים שלו. אמנם העונה לא נגמרה אבל אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

לאחר מכן אישר שחר: "הייתה לי שיחה עם יעקב בלדב, קיבלתי את האישור שלו לדבר עם ראובן עטר, ואתמול בערב קיבלתי את האישור של ראובן שהוא מוכן להיות המאמן הבא של מכבי חיפה. גם לו ניתן את כל התנאים הדרושים להצלחה. אנחנו מצפים לתקופה מאוד מעניינת בהנהגתו וזה תמיד משמח שמישהו שגדל אצלנו חוזר הביתה לתפקיד המקצועי הבכיר ביותר. אני מאחל לו שתהיה לו תקופה מוצלחת, לו ולנו".

ראובן עטר הגיב לדברים: "אני שמח ומתרגש לחזור למכבי חיפה. אני מודה ליענקל'ה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את קבוצת נעורי. זו סגירת מעגל מבחינתי.

"עוד ארבעה משחקים אני מסיים קדנציה ארוכה ומוצלחת במכבי נתניה, שפתחה בפניי את הדלת בקריירת האימון, חיבקה תמכה ועזרה לי לאורך עשר השנים האחרונות. לאור המטרות שעומדות בפני קבוצתי הנוכחית ורצוני להצליח בהן, אבקש לא להתייחס לעונה הבאה מעבר להודעה זו".

אלישע לוי: "לא קל לעזוב מועדון כזה"

אלישע לוי הגיב ואמר: "בודאי שאני מתרגש, אנחנו עוד לא עושים סיכומים ודברים רצים מהר מאוד. זו שנה רביעית, נכון שעדיין לא גמרנו אותה אבל אני אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי לפני ארבע שנים. אני שמח שאני יכול לסכם תקופה טובה, היו לנו רגעים מאוד יפים. היו גם כמה רגעים לא טובים, אבל אני שמח שהשגנו תארים, קידמנו שחקנים צעירים ועשינו הרבה דברים יפים".

אלישע לוי מסר ש"אני חש סיפוק וגאווה. אסור לשכוח שאנחנו בעונה הרביעית שהיא פחות טובה, ומסתכלים על השלוש האחרות. גם בעונה כזו שלא היינו רלוונטיים במאבק על האליפות אנחנו נמצאים במצב שאנחנו צריכים לשמור על הסטנדרטים שלנו.

"לא משנה מה הסיבות, לעזוב מועדון כמו מכבי חיפה זה לא קל, אף אחד לא רוצה את זה, כי זה המועדון הכי טוב מבחינת הישגים והתנהלות. זה מקום שכל אחד רוצה לעבוד בו. הדבר היחידי שאני יכול לעשות זה לאחל בהצלחה למי שבא אחרי. רק אתמול באופן רשמי ישבתי עם יענקל'ה והוא מסר לי את זה. אני לא רוצה להסתכל אחורה אלא קדימה, ובהזדמנות הראשונה נוכל להיכנס לפרטים ולסכם".

על המשך דרכו: "אין לי שום דבר סגור, לא דיברתי ולא דיסקסתי. אנחנו עדיין נמצאים בפני משימות וננסה להשיג את היעדים שלנו עד לרגע האחרון. אחרי שנגמור את המשימות שלנו אני אתגבש על עצמי ונראה".

שחר הודה לאלישע לוי: "אלישע הוא אדם מאוד מיוחד וכשבחרנו בו קיווינו שנעשה קדנציה כזאת ביחד. כמו שעזרנו לקודמיו, עזרנו גם לו כל המערכת. אני שמח שבתקופה שלו עברנו חוויות יפות מאוד, הגענו להישגים ומי שיבוא אחריו יקבל את אותם תנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully