וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מבינים את רצונו של ראובן עטר לסגור מעגל"

23.4.2012 / 12:27

ראשי קבוצתו הנוכחית של ראובן עטר נתנו לו את ברכת הדרך למעבר למכבי חיפה ומסרו: "נחליט על מאמן חדש תוך שבועיים"

במכבי נתניה פרסמו היום (שני) הודעה לתקשורת, שמתייחסת לדבריו של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, לפיהם ראובן עטר יהיה מאמנה של מכבי חיפה בעונה הבאה. בהודעה, עליה חתומים הנשיא גיל לב והמנכ"ל קובי בלדב, הם נתנו לראובן עטר את ברכת הדרך.

בהודעה נכתב: "לאחר תקופה של 10 שנים במהלכה היה ראובן עטר חלק בלתי נפרד ממכבי נתניה. תחילה כשחקן ועוזר מאמן ו-8 עונות כמאמן הקבוצה הבוגרת, ומשתקופת ההסכם שבין מכבי נתניה לראובן עטר הגיעה לסיומה, החליט ראובן עטר להיענות לפנייתו של מר יעקב שחר ולשוב לקבוצת נעוריו מכבי חיפה.

"תחת שרביטו של ראובן עטר מכבי נתניה הגיעה להישגים נכבדים. כבר בעונתו הראשונה כמאמן החזיר ראובן עטר את מכבי נתניה לליגת העל ובהמשך הצעיד את הקבוצה להופעה היסטורית בגביע אופ"א, תוך שהקבוצה סיימה פעמיים במקום השני והופיעה פעמיים בחצי גמר גביע המדינה. לא פחות חשוב מכך, ראובן עטר הקפיד לשלב שחקנים רבים ממחלקת הנוער בקבוצה הבוגרת, קידם וטיפח אותם להמשך קריירה באירופה ובנבחרות ישראל.

"אנו מוקרים תודה לראובן עטר שעמד בראש המערכת המקצועית במכבי נתניה תקופה כה ארוכה על מנהיגותו, על חברותו האמיצה ועל היותו שותף לדרך בה פוסע המועדון בשנים האחרונות ואשר בה הוא מתכוון להמשיך ולפסוע, תוך הצגת כדורגל תוסס, מהנה ופיתוח דורות המשך של שחקנים מוכשרים. מכבי נתניה יקרה לליבו של ראובן עטר, אך בתום תקופה ארוכה אנו מבינים את רצונו לסגור מעגל בקבוצת נעוריו ומאחלים לו שירבה הצלחות גם בעתיד. עד תום העונה ראובן עטר מחויב למכבי נתניה ויעשה כמיטב יכולתו, כפי שעשה תמיד, על מנת להצעיד את מכבי נתניה להישגים. בכוונתנו להחליט על מחליפו של ראובן עטר במסגרת השבועיים הקרובים ולכשייבחר המחליף נודיע על כך בצורה מסודרת".

יעקב שחר הודיע: ראובן עטר ייאמן את מכבי חיפה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully