וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפנה רשמית לעזרא, נתניה דורשת פיצוי

15.4.2012 / 7:00

הירוקים יגישו הצעה בקרוב. שחר ישוחח עם לוי לפני הפניה לעטר: "מעריך את אלישע". ימפולסקי: "צריכים לעשות חושבים"

מכבי חיפה תפנה בקרוב באופן רשמי למכבי נתניה בנוגע לרכישת הקשר חן עזרא. הבעלים יעקב שחר רוצה מאוד את השחקן בקבוצה ללא קשר לשאלת המאמן הבא, אבל בחיפה הבהירו כי לאור ההערכה שנתניה מתכוונת להאריך את חוזהו של השחקן כדי לנהל משא ומתן לגבי מכירה עתידית שלו, היא תהיה מוכנה לשלם פיצוי עד גובה מסוים.

בנתניה אישרו כי הם מתכוונים לדרוש פיצוי עבור השחקן, אך לאור היחסים הטובים בין שני המועדונים נראה כי העניין ייפתר. בסביבתו של השחקן אישרו כי עזרא מעוניין לעבור בתום העונה לירוק, וכי הוא מעדיף הצעה טובה מחיפה על פני הפועל תל אביב, שכבר גיששה בעניינו לאחרונה.

על מועמדותו של עזרא לעונה הבאה פורסם בוואלה! ספורט לאחר סגירת מועד ההעברות, בתחילת חודש פברואר. בחיפה אישרו אז כי יכנסו למשא ומתן לרכישת השחקן לקראת תום העונה. מאוחר יותר הבהירו גורמים במועדון כי הגעת עטר תקדם את העסקה, וכי הם עוקבים גם אחר עומרי בן הרוש.

עטר מחכה לפנייה רשמית, גם אלישע לוי

בתוך כך, מכבי חיפה צפויה לפנות לראובן עטר בימים הקרובים. כזכור, בחיפה החליטו לפנות לעטר לאחר המשחק בין הקבוצות, בו ניצחו הנתנייתים 0:1. מכיוון שהשתיים לא ייפגשו בגביע, שחר צפוי לפנות למאמן לאחר שייפגש עם אלישע לוי בארבע עיניים ויבהיר לו באופן רשמי כי הוא מחפש מאמן לעונה הבאה.

"שחר ג'נטלמן ומאוד מכבד את אלישע. הוא לא יעשה מהלך ללא ידיעתו". גורמים בחיפה אישרו, שלא באופן רשמי, כי הם מעוניינים במאמן מכבי נתניה. "אין ספק שעטר עושה עבודה מדהימה העונה, אבל עדיין לא פנינו אליו", אמר אתמול גורם במועדון. רק אם עטר לא ימונה לתפקיד חיפה תפנה לריימונדס ז'וטאוטאס, שעשוי להגיע גם בתפקיד אחר למועדון, ייתכן שללא קשר לצוות המקצועי. מי שתומך נלהב במינויו של עטר לתפקיד הוא בנו של הנשיא, אור שחר.

הקשר דלה ימפולסקי שוחח בסיום עם אוהדי מכבי נתניה, שהחמיאו לו על יכולתו. "קיבלתי כאן יחס חם, לעולם לא אשכח אתכם", אמר להם השחקן, שאמר אתמול לאחר ההפסד: "תמיד מרגש לשחק בקופסה, יש לי זיכרונות טובים מהמקום הזה. שיחקתי כאן לפני שנה, זה היה מרגש, אבל זה נגמר. יש לנו קצת אכזבה מהמשחק הזה, נלך הביתה ונעשה חושבים מה כדי להבין מה לא עבד. נעשה הכל כדי לזכות באחד המקומות לאירופה. נגיע בשבוע הבא מוכנים יותר ונעשה את הכל כדי להשיג את הכרטיס".

"המשחק הזה יכל להיגמר לכאן או לכאן, מאוד מאכזב שהפסדנו אותו", הוסיף הקשר שאתמול לא מצא את הרשת לאחר שלושה משחקים רצופים בהם כבש. "היו לנו כמה מצבים ולא ניצלנו. זה מה שקורה בכדורגל, כשאתה לא מכניס אתה סופג. חבל שזה נגמר ככה. הגול של מכבי נתניה הגיע כתוצאה מזה שלא סגרנו את השחקן שרץ מהצד ולא היינו מוכנים גם לכדור השני. אם לא היינו מחמיצים לא היינו מגיעים למצב הזה. שוב, צריך לעשות חשובים ולעבוד חזק בשביל הקהל, יענקל'ה וכל האנשים האחרים במועדון".

המגן טאלב טואטחה נזקק אתמול לטיפול כשבמהלך המשחק דיווח על סחרחורות. טואטחה מועמד לפתוח מול בני יהודה. גם מוחמד גדיר וגוסטבו בוקולי ייאבקו על מקום בהרכב. אייל גולסה לא כשיר בינתיים, ובהמשך השבוע יתברר האם הוא ישחק בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully