וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צסארץ וגדיר תורגלו בחוד, בכורה לקרואטי?

3.2.2012 / 9:43

החלוץ שהגיע מאריס שב מיוון ועשוי לפתוח בקרית שמונה. חיפה תיכנס למו"מ על חן עזרא לפני תום העונה: "הכל פתוח"

מכבי חיפה מתכוונת להיכנס למשא ומתן לרכישת חן עזרא עוד לפני תום העונה הנוכחית. הסיבה לכך היא שהשחקן מסיים את חוזהו במכבי נתניה, שמחזיקה באופציה לעונה הבאה אך לא צפויה לממש אותו. במקרה כזה, חיפה תוכל לרכוש את השחקן תמורת פיצוי קטן בהרבה ממה שהייתה משלמת לו רכשה את השחקן אתמול. אחת הסיבות לכך שנתניה לא צפויה לממש את האופציה על השחקן נעוצה בחוזהו הגבוה יחסית ומענק חתימה שהשחקן מתכוון לדרוש אם יוחלט להמשיך עימו את ההתקשרות. כזכור, עזרא כבר היה בדרך להפועל תל אביב, אבל לא הספיק להירשם בזמן ונשאר בנתניה.

גורם בחיפה אמר על המשא ומתן החשאי עם השחקן: "חן הוצע לנו, לא פנינו אליו, אבל המעבר לא התאפשר מכל מיני סיבות. יש מקרים בהם צריך להפעיל היגיון. אין טעם לשלם סכומים גבוהים כשבתום העונה הוא שחקן חופשי ויש סיכוי גבוה יותר שיגיע". עזרא מתפקד בנתניה כשחקן חופשי מתחת לחלוץ, אבל מסוגל לשחק בעמדות נוספות בהתקפה. לוואלה! ספורט הוא אמר: "אני שחקן מכבי נתניה עד תום העונה, אבל אז הכל פתוח".

בחיפה היו מופתעים אתמול מהפניה של בית"ר ירושלים לאיציק כהן. סוכנו של הבלם שחזר מפציעה שוחח עם איציק קורנפיין, אבל אלישע לוי והשחקן עצמו שללו אפשרות למעבר. כהן השיב כי מבחינתו הוא רוצה לסיים את העונה בחיפה ומוכן להיאבק על חולצת ההרכב עם אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט וסארי פלאח, שסמוך לסגירת מועד ההעברות הבהיר שאין בכוונתו לעזוב. "למרות ההצעה מבית"ר, בה יכולתי לשחק בהרכב, לא חשבתי לעזוב", אמר אתמול הבלם לחבריו. הקשר תמיר כהן הצטווה לנוח בביתו בימים הקרובים ובכל מקרה רק בעוד שלושה שבועות יוודע האם הוא זקוק לניתוח. עיכוב בנוגע להחלטה לגבי ויאם עמאשה מונעת ממנו להתאמן כרגע.


בחיפה ממשיכים לערוך הכנות לקראת המשחק ביום ראשון. היום תרגל אלישע לוי את דניאל צסארץ, החלוץ הקרואטי, בהרכב. לפי התרגול הזה, צסארץ ששב הלילה מסידורים אישיים ביוון צפוי לפתח במקומו של עידן ורד המורחק. לצדו תופקד מוחמד גדיר. אתמול, כזכור, תורגלן חן עזריאל ושובל גוזלן לסירוגין. ההרכב המלא שתורגל: ניר דוידוביץ'; אוראל דגני, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, אייל גולסה, מוחמד גדיר, דניאל צסארץ.

הקשר תמיר כהן הצטווה לנוח בביתו בימים הקרובים ובכל מקרה רק בעוד שלושה שבועות יוודע האם הוא זקוק לניתוח. עיכוב בנוגע להחלטה לגבי ויאם עמאשה מונעת ממנו להתאמן כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully