וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבקרה לא אישרה את העברת חן עזרא

האדומים סיכמו עם הקשר ומכבי נתניה, אך פספסו המועד האחרון להעברות והבקרה לא אישרה את העסקה. עבאס נשאר באדום

עכשיו זה רשמי: חן עזרא לא עובר להפועל תל אביב ויישאר עד תום העונה במכבי נתניה. בתום יום מלא תהפוכות, הגיעו הצדדים באיחור לבקרה שלא אישרה את העסקה, במסגרתה היה אמור מחמוד עבאס לעבור בהשאלה לנתניה. עד השעה 20:00 לא הגיע נייר רשמי רשמי מאחת הקבוצות המאשר את ההעברה, משרדי הבקרה נסגרו ובשתי הקבוצות החליטו כי אין טעם להגיש בקשה לבית הדין העליון לאישור העסקה והמשמעות היא שעזרא לא יעבור למתחם חודורוב.

מהפועל תל אביב נמסר בהודעה רשמית: "היום בצהרים סיכמו המועדונים הפועל תל אביב ומכבי נתניה על קנייתו של הקשר חן עזרא. הפועל ניהלה מו"מ עם השחקן על שכרו, אך זה הסכים לתנאים רק שעה לפני סיום מועד ההעברות. המועדונים פעלו במרץ על מנת להספיק ולרשום בזמן הקצר שנותר את השחקן בבקרה התקציבית, אך לצערנו לא הספיקו לעשות זאת בטרם סגירתה. למרות כל הבקשות וההפצרות מצד הפועל תל אביב, לא הסכימו בבקרה לאשר את העברת השחקן ולכן לצערנו הדבר לא יתממש".

כאמור, לאחר יום הפכפך עזרא סיכם על חוזה לארבע שנים וחצי, אלא שהעסקה לא הושלמה עד השעה 19:00, כשנסגר חלון ההעברות, ולפיכך הבקרה לא אישרה את ההעברה. גם העובדה כי בעלי מכבי נתניה גיל לב וליהי טביב, בתו של הבעלים אלי טביב, הגיעו באופן אישי למשרדי הבקרה לא הועילה. יעקב הלל, מנהל הפועל תל אביב, שהה במשרדים עוד לפני השעה 19:00, גם עזרא ועורך דינו הגיעו למשרדים, אך הבקרה סירבה לאשר את העסקה.

בשעות אחר הצהריים העסקה כבר נראתה על סף פיצוץ. לאחר שאלי טביב הציע לעזרא חוזה הנמוך בכ-10 אחוזים מחוזהו במכבי נתניה וזה סירב. עזרא, אגב, דרש מהפועל תל אביב שכר של כ-160 אלף דולר לעונה. אלא שהאדומים לא ויתרו, חזרו לשולחן המו"מ והצליחו להגיע לסיכום עם השחקן.

עזרא, אגב, אמר במהלך הערב: "בית חם לא עוזבים. אבי נמני רצה לעזור לנתניה לגייס עוד כסף מהמכירה שלי וזה צעד חשוב ומובן, אבל החלטתי לא לעזוב את הקבוצה ולהמשיך לעזור. אני מאוד אוהב את נתניה וקשור אליה. לא אעזוב כל כך בקלות".

גם במכבי חיפה רשמו היום ניסיון חשאי להעביר את חן עזרא, אולם ברגע שהפועל תל אביב העלתה את ההצעה שלה עבור השחקן במועדון החליטו לקחת צעד אחורה. כעת ינסו הירוקים לסכם על צירופו של השחקן עוד לפני תום העונה, במטרה שיהיה חלק מהסגל בעונה הבאה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully