וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי חיפה תפנה לעטר לאחר המשחק ביניהם

29.3.2012 / 9:56

למרות זאת, מועמדים נוספים עדיין על הפרק. טואטחה יחזור לסגל מול נתניה, טולוז והאנובר יחדשו המעקב אחר גדיר והמגן

מכבי חיפה תפנה לראובן עטר לאחר המשחק שיתקיים בין הקבוצות ב-14 באפריל, בעוד קצת יותר משבועיים, או בשלב מאוחר יותר אם הקבוצות יפגשו בחצי גמר גביע המדינה, כך מעריכים מקורבים לעסקה. ההערכה שחיפה תעבור את נצרת עילית ("לא מזלזלים, אבל צריך לומר את האמת: זאת אולי ההגרלה הנוחה ביותר", אמרו אתמול בקבוצה) בשלב הבא בגביע רק מחזקת את ההשערה שייתכן שיעקב שחר יפנה למאמן בשלב מאוחר יחסית, ולא כעת. יש לציין שההתעניינות בעטר אינה פוסלת מועמדים נוספים לתפקיד, כשמועמדותו של רן בן שמעון עדיין לא נפסלה על הסף, וגם ריימונדס ז'אוטאוטאס נלקח בחשבון.

גם אם חיפה תבהיר לעטר שהוא המאמן הבא, היא לא תכריז על מינויו לפני שהקבוצה תסיים את דרכה בגביע. רבע הגמר יתקיים ב-9 באפריל. חצי הגמר יתקיים ב-1 או ב-2 במאי, והגמר כעבור שבועיים (15 או 16 במאי). הידיעה אמש על כך שהמועדון יודיע למאמן הבא כי אריק בנאדו ימשיך בעמדת עוזר המאמן יוצרת דילמה לא פשוטה באשר לשאלה מה יקרה אם זה ירצה להביא עוזר משלו, ולהדיח את בנאדו מהתפקיד. בחיפה מעריכים ש"כל מאמן ירצה את בנאדו", אבל העניין נתון לשלב המשא ומתן.

המגן טאלב טואטחה עשוי לחזור לסגל הקבוצה כבר במחזור הבא, נגד מכבי נתניה. ההערכה הזאת מתבססת על התקדמות בתהליך השיקום של המגן והעובדה שהוא קיבל אישור לחזור בתחילת השבוע הבא לאימונים. כזכור, טואטחה ביקש בתחילת החודש לעבור ניתוח מיידי בגרמניה, ולאחר סדרת בדיקות שעבר בחיפה החליטו שאכן ינותח, אבל יעשה זאת בישראל. טואטחה הסכים, ולאחר הניתוח נקבע שייעדר בין ארבעה לששה שבועות.

שתי קבוצות מגרמניה ואחת צרפת – בוכום, האנובר וטולוז, מנהלות מעקב אחר המגן ואחר מוחמד גדיר עוד העונה. הקבוצות מגרמניה כבר ניהלו בעבר מעקב אחר המגן, אבל זה נקטע בעקבות פציעה. ייתכן מאוד שהנציגים יגיעו לצפות בו לאחר שישוב מפציעה. במכבי חיפה טוענים כי השחקן יחתום על החוזה החדש שלו לאחר שישוב מפציעה. בשבוע הבא היא צפויה לזמן אותו, בליווי סוכנו דדה חדד, לפגישה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully