וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבהיר למאמן הבא: בנאדו העוזר הבכיר

28.3.2012 / 10:41

במועדון מעוניינים לשדרג את מעמדו של עוזר המאמן. אם עטר יגיע, לא בטוח שיביא איתו את עוזרו בנתניה, צדוק מלכה

במכבי חיפה מתכוונים להבהיר למאמן הבא של הקבוצה (ראובן עטר עדיין המועמד המוביל) כי עוזר המאמן הנוסף של אלישע לוי ומאמן ההגנה אריק בנאדו יהיה עוזר המאמן הבכיר בקבוצה, זאת על רקע האפשרות שהמאמן הבא ירצה למנות עוזר משלו לתפקיד. בימים האחרונים העלו גורמים מסוימים במועדון אפשרות שבמידה ועטר ימונה לתפקיד, הוא ירצה להביא איתו את עוזרו בנתניה צדוק מלכה, אבל ייתכן שהדבר לא יתאפשר ממספר סיבות (גורמים שונים טוענים כי בעבר חלה מתיחות בינו לבין המועדון), בעיקר הרצון לשדרג את בנאדו לו מייעדים במועדון את תפקיד המאמן בעתיד.

"אריק מאוד מוכשר, יש לו הרבה ידע והוא אחת הדמויות האהובות כאן על השחקנים. אין סיבה שהוא לא ישמש כעוזר הבכיר", אמרו גורמים שונים במערכת. בימים האחרונים לקח בנאדו מספר שחקנים לשיחות אישיות על כר הדשא, ועושה רושם שיש לו חיבור מצוין עם השחקנים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בצוות המקצועי מנהלים מעקב צמוד אחר שלושה שחקנים ממכבי נתניה (עומרי בן הרוש, חן עזרא ופיראס מוגרבי). הגעת עטר רק תגביר את הסיכויים ששניים מהם יגיעו בעונה הבאה, אך הם מועמדים גם ללא קשר אליו. כזכור, בעונה החולפת כבר הצטרפו לקבוצה דלה ימפולסקי ואוראל דגני ששיחקו במכבי נתניה.

גם מהראן ראדי ועודד גביש נמצאים תחת מעקב. חיפה אמורה להשאיל מספר שחקנים, בין היתר את חן עזריאל ולשחרר את הזרים יוריצה בוליאט, סיידו יאיא ודניאל צסארץ. לגבי בויאן שראנוב, אם המאמן הבא יחליט להביא שוער ישראלי, שראנוב יושאל ועשוי לחזור בעתיד בכפוף לשיקולי המערכת. אם עטר יגיע, דלה ימפולסקי שכבש את שערו השלישי העונה בדוחא צפוי להישאר.

אדין צוצליץ' נטש את האימון הבוקר בשל פציעה, בעוד שניר דוידוביץ' שלא התאמן אתמול חזר לאימונים. במועדון עדיין מנסים להכשיר את אלון תורג'מן לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד, מוחמד גדיר שהחלים ויניב קטן צפויים לפתוח בהרכב.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully