וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: המשחק נדחה בשל פתיחת בית הנבחרות

27.3.2012 / 13:06

המשחק מול אשדוד בשני. ניר דוידוביץ' חולה ולא התאמן, אייל גולסה זכה לכבוד בכתבה על עשרה כשרונות גדולים באירופה

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' חולה ולא התאמן היום (שלישי) עם הקבוצה, והוא מצטרף לגוסטבו בוקולי שסובל מחום וגם הוא לא הגיע לכפר גלים. בחיפה מעריכים ששניהם יוכלו לשחק מול אשדוד. אלון תורג'מן וסארי פלאח זומנו לנבחרת האולימפית, אבל תורג'מן פצוע ולא נסע למחנה, התאמן חלקית ונטש את האימון במהלכו. פלאח צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. יניב קטן צפוי לפתוח נגד מ.ס אשדוד. מוחמד גדיר ואייל משומר ערכו עוד אימון מלא, אבל כרגע לא ברור האם משומר יפתח בהרכב. אוראל דגני, אייל גולסה וטאלב טואטחה לא התאמנו גם היום וזקוקים למנוחה. טואטחה שהחל אתמול בתהליך השיקום אמור לחתום על החוזה החדש לאחר שישוב מפציעה.

הסיבה לקיום המשחק מול אשדוד ביום שני (לשעת המשחקים, ראה ידיעה נפרדת), היא שביום ראשון הקרוב ייפתח בית הנבחרות בשפיים ולשם יוזמנו שחקנים, כלי תקשורת ואנשי כדורגל רבים. העניין הזה תואם מראש מול זכייניות השידור, אבל לא מול מכבי חיפה, שם טענו כי ידעו על כך רק אתמול.

הקשר אייל גולסה קיבל תשומת לב יוצאת דופן מהתקשורת באירופה, כשנבחר לאחד מ"עשרת הכוכבים מתחת לגיל 23 שמעולם לא שמעתם עליהם". ברשימה מצוין גם שמו של שחקן אחר ששיחק בעבר במועדון, רנספורד אוסיי, שעבר לאחרונה לסלטיק הדרום אפריקאית. "הוא זכה בשתי אליפויות עם מכבי חיפה ולא יעבור זמן רב עד שמועדון גדול באירופה ייקח אותו כדי להשיג את אותה מטרה".

במועדון ימשיכו במעקב אחר פיראס מוגרבי, שנתניה הציעה לו להאריך את חוזהו בקבוצה, ואחר עומרי בן הרוש, מהראן ראדי ועודד גביש. חן עזרא אמור להגיע ללא מעקב נוסף. אם נתניה תממש את האופציה עליו, זה יהיה כדי להיכנס למשא ומתן על מכירתו, משום שכרגע הוא שחקן חופשי בתום העונה.

קרית שמונה נגד הפועל ת"א ביום שני, מכבי ת"א לא תשודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully