וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא קל לשחק בדוחא. הייתם מחויבים וחזקים"

26.3.2012 / 12:54

אלישע לוי שוחח עם שחקני מכבי חיפה. גוסטבו בוקולי חולה ולא התאמן, טואטחה החל בטיפולים. קטן צפוי לפתוח מול אשדוד

עם לא מעט תקוות להשיג את המקום השני ולהגיע לאירופה למרות היכולת שלה העונה, במכבי חיפה חזרו הבוקר (שני) להתאמן לקראת המשחק באשדוד. עוד לפני האימון ערך אלישע לוי אסיפה בה אמר: "שיחקנו קבוצתי וטוב, נגד קבוצה טובה. זה היה ניצחון חשוב במגרש שלא קל לשחק בו. הייתם מחויבים וחזקים כמו במשחק נגד עכו". ללא קשר לשער שהבקיע, יניב קטן שערך אימון קל צפוי לפתוח נגד מ.ס אשדוד. מוחמד גדיר ואייל משומר ערכו אימון מלא. גוסטבו בוקולי לא הגיע לאימון באישור, לאחר שטען שהוא חולה. אוראל דגני, אייל גולסה וטאלב טואטחה לא התאמנו. האחרון הגיע לערוך טיפולים בלבד.

חן עזריאל יעזוב בתום העונה את מכבי חיפה, אלא אם כן יחול שינוי מפתיע ביכולתו. השחקן לא ערך חימום עם יתר חבריו במשחק בדוחא, ונראה כי היכולת של מוחמד גדיר, ויאם עמאשה ואלון תורג'מן העונה, בתוספת העובדה שחיפה מחפשת להחתים חלוץ בעל שיעור קומה בעונה הבאה, להחזיר את סינטאיהו סלליך ואולי גם את שלומי אזולאי, סוללת את דרכו של החלוץ שהגיע מבית"ר החוצה.

ללא קשר אליו, חיפה עוקבת אחרי שני קשרי מכבי נתניה, פיראס מוגרבי וחן עזרא, כשגם שחקני ההגנה עומרי בן הרוש ועודד גביש נמצאים במעקב. ברשימת השחקנים של הסקאוט אלון חרזי נמצאים גם מספר שחקנים אחרים, אבל הגעתם כפופה כמובן לאישור של המאמן הבא.

במועדון יצא במבצע מנויים מיוחד למשחקי הפלייאוף, הכולל שלושה משחקים במחיר שניים, באמצעות חברת "גרבר". המנוי יכלול את המשחק מול מ.ס אשדוד, מכבי והפועל תל אביב. המחירים שהוצעו הם 90 שקל לנוער, חייל או סטודנט ונשים ביציעים 1/5/5א'/13/14, ומחיר של 170 שקל לבוגר. ביציעים 2-4 יעמוד המחיר על 250 שקל לכלל הסקטורים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully