וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "הכל עבד לטובתנו, אנחנו חזק במאבק"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר לא מדבר על העתיד אחרי שגבר על מכבי חיפה. שחר ייפגש עם אלישע לוי, צפוי לפנות לעטר השבוע

מכבי נתניה עלתה הערב (שבת) למקום השני בטבלה, לאחר שניצחה 0:1 את מכבי חיפה משער של חן עזרא בדקה ה-79. נתניה נקמה בכך בירוקים על שני ההפסדים הקודמים, וראובן עטר פגע מעט בסיכוייה של מי שצפויה להיות קבוצתו הבאה להגיע לאירופה דרך הליגה.

"זה היה קשה מאוד", סיכם ראובן עטר. "הם באו במומנטום מצוין ואנחנו באנו אחרי שני הפסדים וההדחה בגביע. כל הכבוד לשחקנים שהצליחו להרים את עצמם, ובמחצית השניה שיחקנו יותר טוב לעומת הפתיחה. אנחנו חזק מאוד במאבק על אירופה. אנחנו במקום השני, אחרי התוצאות שהיו לטובתנו. יש לנו עוד ארבעה משחקים, ואני חושב שכל אחת מהקבוצות בפלייאוף העליון מרגישה שהיא ראויה למקום השני".

על חן עזרא אמר המאמן: "חן ללא ספק משפיע מאוד על משחק ההתקפה שלנו בארבעת החודשים האחרונים. זה עוזר, הוא משחרר הרבה לחץ מאחמד סבע שסוגרים אותו חזק אחרי הדברים היפים שעשה העונה".

חן עזרא עצמו הוסיף: "אני מעדיף שנישאר צנועים. זה ניצחון חשוב מול קבוצה חזקה מאוד. אני שמח שסיימנו עם ידינו על העליונה. עשיתי התקדמות גדולה, אבל יש לי הרבה לאן להתקדם. יש לנו מטרה לסיים במקום גבוה עם מכבי נתניה לאירופה, ואחרי זה אלוהים גדול".

המאמן המפסיד אלישע לוי אמר: "בפעם הראשונה שנתניה התקיפה, היא הבקיעה. הכל צפוף ונחפש את הנקודות במקום אחר. נילחם עד הסוף. אני מקווה שבסופו של יום נוכל לזכות באחד הכרטיסים. התוצאות היו לטובתנו, אבל צריך לדעת לנצח והיום לא עשינו את זה. נצטרך לעשות את זה במשחק הבא. פחות מעניין אותי הדיבורים על המחליף שלי, אני מחפש נקודות. מה שמדאיג זה איך נעבור את המשחק הבא".

בתוך כך, חיפה צפויה לפנות לראובן עטר עוד השבוע. כזכור, בחיפה אישרו כי יפנו לעטר לאחר המשחק בין הקבוצות. מכיוון שהשתיים לא ייפגשו בגביע, הנשיא יעקב שחר צפוי לפנות למאמן לאחר שייפגש עם אלישע לוי בארבע עיניים ויבהיר לו באופן רשמי כי הוא מחפש מאמן לעונה הבאה. בחיפה כבר אישרו, אם כי לא באופן רשמי, כי הם מעוניינים במאמן מכבי נתניה. "אין ספק שעטר עושה עבודה מדהימה העונה, אבל עדיין לא פנינו אליו", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully