וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר עשוי להודיע בשבוע הבא לאלישע לוי על סיום דרכו

12.4.2012 / 12:00

הבעלים ייפגש עם אלישע לוי בארבע עיניים. בחיפה מעריכים: יודיע שהוא מחפש מאמן, ולאחר מכן יפנה רשמית לעטר, משום שהקבוצות לא יפגשו בגביע. גולסה לא כשיר למשחק מול נתניה

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ייפגש עם אלישע לוי בימים הקרובים וצפוי להודיע לו על סיום דרכו במכבי חיפה. ההערכה הזאת מתבססת על פגישה שאמורה להיערך בין השניים בארבע עיניים, מיד לאחר המשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה במסגרת הליגה. ההערכות בחיפה מדברות על כך שהפגישה המתוכננת נועדה כדי להכין את הקרקע לקראת הפניה לעטר, זאת למרות שגורמים מסוימים במועדון סברו לאחרונה ששחר ימשיך את ההתקשרות עם המאמן במידה ויזכה בגביע ויסיים את העונה במקום השני. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, חיפה תפנה לעטר בשבוע הבא, לאחר המשחק מול נתניה. ללא קשר, חיפה צפויה לפנות לנתניה בנוגע לחן עזרא, ואולי גם בנוגע לעומרי בן הרוש. גם המעקב אחר פיראס מוגרבי נמשך.

כזכור, כרגע מוזכרים שני מועמדים אחרים לאימון חיפה: עטר וריימונדס ז'אוטאוטאס, ששיחק בעבר בקבוצה. כרגע, עטר הוא המועמד המוביל מבין השניים והליטאי עשוי להצטרף בתפקיד אחר.

על ההכנות לקראת העונה הבאה יכולה להעיד העבודה הרבה שמשקיע הסקאוט אלון חרזי באיתור שחקנים. ייתכן שחרזי יטוס בקרוב לצפות במספר משחקים באירופה, בתיאום עם המועדון. כזכור, חרזי מנהל מעקב גם אחר מהראן ראדי, שעשוי לעבור מבני סכנין לכרמל בעונה הבאה.

המגן טאלב טואטחה מגביר את קצב האימונים שלו לקראת המשחק מול נתניה. אייל גולסה לא כשיר למשחק. אוראל דגני שנעדר תקופה ארוכה יעבור בקרוב את ניתוח הבקע וכמובן שלא יהיה בסגל. במועדון מקווים שניצחון יעלה את הקבוצה למקום השני. נתניה, אגב, ניצחה בשבעה מתוך 13 המפגשים האחרונים בהם אירחה את מכבי חיפה. רק תיקו אחד הושג ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בכל המגרשים. ויאם עמאשה, שכבש חמישה שערים מול מכבי נתניה בשני המפגשים האחרונים, צפוי לפתוח בהרכב, כשאלון תורג'מן, עידן ורד ויניב קטן יתמכו מאחור. ההרכב שניצח את נצרת עילית לא אמור להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully