וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "מרגש לשחק מול עטר, נשמור על כבודו של אלישע"

11.4.2012 / 10:37

אחרי ההעפלה לחצי הגמר, יניב קטן מתכונן למכבי נתניה: "העונה קיבלנו שיעור חשוב, צריך ללמוד מזה". מחמאות לתורג'מן

"תמיד מרגש לשחק מול ראובן עטר, אנחנו מכבדים ואוהבים אותו, אבל יש לנו מטרות וברור שנבוא כדי לנצח את מכבי נתניה. לאלישע יש חלק גדול בהישגי הקבוצה בשנים האחרונות, אנחנו לא צריכים לעסוק בסוגיית המאמן, צריך לשמור על כבודו של אלישע עד הסוף". כך אמר קפטן מכבי חיפה יניב קטן בעקבות שאלת המאמן שעולה לקראת המפגש הפיקנטי נגד ראובן עטר ומכבי נתניה ביום שבת.

המשחק מול נצרת עילית אמש (שלישי) רק חיזק את מעמדו של אלון תורג'מן, שימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. תורג'מן סחט אתמול מחמאות משחקני הקבוצה בחדר ההלבשה ובעונה הבאה אמור להמשיך ולהתחרות על מקומו בהרכב. לעומתו, חן עזריאל עשוי לשוב לבית"ר ירושלים. סוכנו, דודו דהאן, ינסה למצוא לו קבוצה אחרת בתום העונה.

קטן התייחס גם להעפלה לחצי הגמר. "עברנו עונה לא פשוטה. אחרי שאיבדנו את האליפות אנחנו רוצים לזכות בגביע ולשמור על המקום השני, זה מה שימתיק את העונה עבור האוהדים", אמר הקפטן. "העונה כל אחד מאיתנו קיבל שיעור חשוב. צריך ללמוד מזה". המגן טאלב טואטחה חזר אתמול למגרשים לאחר ניתוח הבקע שעבר, וההערכה היא שיחזור להרכב באחד משני המשחקים הקרובים. גם מוחמד גדיר יחזור להתחרות על חולצת ההרכב. אייל משומר אמור להמשיך בעמדת המגן הימני.

הסקאוט אלון חרזי יחדש בימים הקרובים את המעקב שלו אחר שחקנים לעונה הבאה. חרזי התבקש למצוא קשר אחורי וחלוץ זרים, שיוכלו לעזור לקבוצה בעונה הבאה. הדבר מלמד על הרצון להיפרד מסיידו יאיא, בנוסף לדניאל צסארץ. הרשימה המצומצמת תוגש למאמן הבא. חיפה תקיים גם העונה מחנה אימונים באוסטריה, כנראה בתחילת יולי (אם אכן תשיג כרטיס לאירופה).

צפו במכבי חיפה מנצחת את נצרת עילית 0:2

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully