וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם נזכה, נדאג שקטן ודוידוביץ' יניפו יחד גביע"

3.5.2012 / 9:39

בקבוצה מוכנים לגמר. מסתמן כי עטר ישאיר את השוער, שאמר: ”הצד השני יחליט לגביי”. קטן נזף בטואטחה, שלא ענה לו

ההעפלה אמש (רביעי) לגמר הגביע סידרה למכבי חיפה לא רק הזדמנות טובה להגיע לאירופה, אלא גם לשחק במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. זכייה בגביע תקל עליה בהכנות לעונה הבאה, אבל ההעפלה אתמול הבטיחה כמעט בוודאות שגם המקום הרביעי בליגה, ללא הזכיה בגביע, יוכל להספיק לה כדי לקבל את הכרטיס, אם כי אז היא תשחק בשלב השני ותפתח את העונה מוקדם יותר. מיד לאחר הגמר, בעוד 12 ימים, יתבקש מנהל הקבוצה אדורם קייסי לשריין סופית את התאריך למחנה האימון. אם חיפה תשחק בסיבוב השלישי, ההכנות יתחילו מאוחר יותר ושחקנים בכירים כמו יניב קטן יקבלו חופשה ארוכה יותר.

"עשינו את העבודה באופן חלקי, כלומר ניצחנו בחצי הגמר, ואנחנו רוצים להמשיך את העבודה עד הסוף, כולל בליגה. אנחנו יודעים שלהגיע לגמר לא מבטיח דבר, וגם לא מספיק. צריך להתאמץ כדי לסיים את זה כמו שצריך. בסופו של דבר, זוכרים את הסוף", כך אמר הבוקר השוער ניר דוידוביץ' בעקבות הניצחון על אשדוד. "הפועל קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו יודעים את זה ולמדנו את זה מקרוב", המשיך השוער. "אבל במשחק אחד אפשר לעשות הכל, הוכחנו היום שגם לנו יש קבוצה טובה. בכדורגל אסור לחשוב על נקמות, צריך לרצות לנצח". לשאלה האם הוא יאריך את החוזה בעונה נוספת, ענה דוידוביץ': "יש עוד ארבעה משחקים חשובים, הבעתי את רצוני להמשיך בחיפה, עכשיו זה תלוי בצד השני".

קטן נזף אתמול בטאלב טואטחה בטענה שניסה להתחכם במקום לייצר מצב הבקעה בתוך הרחבה. קטן רץ לעברו של טואטחה ואמר לו: "תיזהר ממני". המגן לא ענה והאירוע הזה לא גלש לפסים אחרים. אגב, שחקנים בקבוצה התייחסו לאפשרות של זכיה בגביע, לאור ההשלכות של החגיגות לפני שנתיים, כשאמרו אתמול: "אם נזכה, לכולם ברור מי יניף את הגביע. הפעם קטן יקרא לדוידוביץ' ואנחנו נדאג לזה. יש לנו דרך ארוכה עד אז, אבל זאת תמונה שלא מעט שחקנים חושבים עליה". הקשר אייל גולסה נבדק אתמול ועל פי ההערכה הראשונית לא מדובר בפציעה חמורה. רק לאחר שינסה להתאמן יתברר האם הוא כשיר למשחק בראשון נגד מכבי תל אביב.

ניר ביטון הרשים את ראשי הקבוצה

בימים הקרובים יורכב סופית הצוות המקצועי של המועדון, זאת לאחר שראובן עטר הודיע כזכור ליעקב שחר בשיחה בנוכחות המנכ"ל איתמר צ'יזיק כי הוא רוצה להביא את הצוות שעבד איתו במכבי נתניה. הצוות הזה כולל את עוזר המאמן צדוק מלכה, מאמן הכושר אורי הראל ומאמן השוערים אבי פרץ, אם כי בחיפה אמרו אתמול שלגבי האחרון תתקבל החלטה בימים הקרובים. "אנטמן ותיק מאוד במכבי חיפה וברור שלא פשוט להיפרד ממנו, אבל אי אפשר לחסום את הרצונות של עטר כבר בהתחלה", אמרו.

לגבי אריק בנאדו, בשיחה הובהר לעטר כי בחיפה רוצים שימשיך בצוות המקצועי, אבל עטר נחוש להביא עימו את מלכה ובמועדון לא יעמדו בדרכו. כפי שכבר פורסם, עוזר המאמן צפוי לקבל תפקיד אחר, אחד מאלו שיוצעו לו הוא לאמן את קבוצת הנוער. אפשרות אחרת: בנאדו יוגדר כמאמן הגנה ויעבוד עם שחקנים בנפרד.

חיפה הייתה אמורה לפנות היום לקשר חן עזרא, אבל הפגישה עם עטר עוררה הד מסוים ומנכ"ל נתניה קובי בלדב קיבל הבטחה שבחיפה לא יעסקו בעניינים הנוגעים לשתי הקבוצות עד השבוע הבא. חיפה תפנה גם לעמרי בן הרוש. הקשר ניר ביטון הרשים את ראשי המועדון גם במשחק אתמול למרות היכולת החלשה של אשדוד. חיפה רוצה אותו עוד מהעונה שעברה אך טרם פנתה אליו.

הקשר סיידו יאיא קיבל הבוקר בשורה קשה עם מות אימו. השחקן אמור היה לטוס לגאנה ולחזור בעוד מספר ימים, אך הוא הודיע למועדון כי על פי מנהגי האבלות בארצו, אמו תובא למנוחות בעוד שבועיים, ולכן יישאר עם הקבוצה עד סוף העונה. "מעריכים מאוד את ההחלטה של השחקן, שיישאר עמנו לגמר גביע המדינה", נמסר, "ננסה לעשות הכל למענו, ומאחלים שלא יידע עוד צער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully