וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לפיפ"א: חמישה מיליון יורו פיצוי עבור פלאח

ברומניה טוענים כי הירוקים התלוננו ודורשים גם את השעיית השחקן לשנתיים. נשיא ואסלוי: "פלאח נשבע שהוא חופשי"

מכבי חיפה דורשת שפיפ"א תחייב את ואסלוי בפיצוי בסך חמישה מיליון יורו על כך שהחתימה את סארי פלאח למרות שהוא תחת חוזה. כך, על פי דיווחים בתקשורת הרומנית. הירוקים זועמים על הבלם שהמריא ללא אישור וחתם בקבוצה הרומנית והגישו תלונה רשמית בפיפ"א נגד ואסלוי ופלאח. על פי הדיווח ברומניה, חיפה צירפה לתלונה מסמכים המאשרים הבלם נמצא תחת חוזה וכן את ההודעה הרשמית של ואסלוי על צירופו של פלאח. עוד נטען כי בחיפה ידרשו גם שפיפ"א תשעה את השחקן לשנתיים.

נשיא ואסלוי אדריאן פורומבויו התייחס הערב לנושא ואמר: "שאלנו את פלאח מה מצב החוזה שלו והוא אמר שהוא שחקן חופשי. הוא חתם והתאמן רק אחרי שנשבע לנו שהוא חופשי".

בוואסלוי מקווים כי פיפ"א תאשר את ההעברה. במקביל, פורסם ברומניה כי ואסלוי תבקש מפלאח לקחת אחריות במקרה ופיפ"א תפסוק דמי העברה. אביו של השחקן עפיף פלאח צוטט אתמול ברומניה כאומר: "ואסלוי תשלם דמי העברה אם תתבקש. מכבי חיפה צריכה לעזוב את הילד שלי בשקט. עתידו לפניו".

כזכור, ביום חמישי הופיע פלאח לאימון הבוקר של הירוקים, אך מאוחר יותר המריא בחשאי למינכן ללא ידיעת הירוקים ובשעות הערב הודיע סוכנו דודו דהאן כי הוא חתם לשלוש שנים בקבוצה הרומנית שתשלם לו 200 אלף יורו לעונה. דהאן כבר פנה לתובע ההתאחדות וכתב כי "חוזהו של פלאח במכבי חיפה אינו תקף". הטענה העיקרית שעליה מתבסס דהאן: פרקליטו של השחקן יידע אותו כי חיפה טרם שדרגה את חוזהו, שמתבקש על פי אחד הסעיפים בחוזה.

במכבי חיפה הבהירו מיד לאחר החתימה: "לסארי פלאח יש חוזה לעוד שתי עונות במכבי חיפה. אם הוא חתם ברומניה הוא עבר על תקנות ההתאחדות לכדורגל ופיפ"א ולכן החוזה שלו לא תקף. פלאח יצטרך לחזור לארץ או לחלופין להביא קבוצה שתגיע איתנו להסדר".

בחמישי: סארי פלאח חתם לשלוש שנים בוואסלוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully